🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17874.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

طرح ۱۴۳ میلیارد دلاری سامسونگ و تامین کنندگان اپل برای تولید موبایل در هند تایید شد

سامسونگ و سه تامین‌کننده اصلی اپل در بین ۱۶ شرکتی هستند که در برنامه دولت هند برای تولید گوشی‌های هوشمند در این کشور طی ۵ سال آینده، مشوق‌های ۶.۶۵ میلیارد دلاری دریافت می‌کنند. وزارت الکترونیک ...

سامسونگ و سه تامین‌کننده اصلی اپل در بین ۱۶ شرکتی هستند که در برنامه دولت هند برای تولید گوشی‌های هوشمند در این کشور طی ۵ سال آینده، مشوق‌های ۶.۶۵ میلیارد دلاری - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دریافت می‌کنند.

وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند (MeitY)، عصر روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت‌ها طی ۵ سال آینده گوشی‌های هوشمند و سایر قطعات الکترونیکی به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد دلار تولید خواهند کرد. در عوض، دولت - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هند معادل ۴ تا ۶ درصد از کل فروش ۵ - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سال آینده - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آن‌ها را به خودشان پرداخت می‌کند.

این اقدام دهلی نو با هدف افزایش تولید و صادرات و ایجاد اشتغال در هند انجام گرفته است و طبق گفته وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند، ۶۰ درصد از تولیدات داخلی صادر می‌شوند. به گفته این وزارتخانه - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این شرکت‌ها طی - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۵ سال آینده بیش ۲۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم و حدود ۶۰۰ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

همچنین این حرکت باعث پویایی سازندگان عمده - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوشی هوشمند در هند، دومین بازار بزرگ جهان، طی چند سال آینده خواهد شد. وجود سه شرکت فاکسکان، ویسترون و پگاترون در این فهرست نشان می‌دهد که اپل قصد دارد به سرعت قابلیت‌های خود در تولید داخلی هند را افزایش دهد. ویسترون از سه سال پیش مونتاژ تعداد معدودی از گوشی‌های آیفون در هند را شروع کرده و فاکسکان نیز بعد از آن این کار را آغاز کرد؛ در صورتی که پگاترون هنوز - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تولید خود در هند را شروع نکرده است. به گفته وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات هند:

«اپل و سامسونگ روی هم تقریبا ۶۰ درصد از درآمد جهانی فروش گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارند و انتظار می‌رود که این طرح تولید آن‌ها را در کشور چندین برابر افزایش دهد. صنعت گوشی‌های هوشمند به هند به عنوان مقصد تولید کلاس جهانی ایمان آورده و این امر بازتاب سخنان - تعمیرات لباسشویی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نخست وزیر مبنی بر «هندوستان متکی به خود» است.»

به گفته TechCrunch، شرکت‌های هندی «Bhagwati» یا (Micromax)، «پاجت الکترونیکز»، «UTL Neolyncs» و «اوپتیموس الکترونیکز» نیز تاییدیه این برنامه را دریافت کرده‌اند؛ اما جای تولیدکنندگان چینی گوشی مانند «ویوو»، «اوپو»، «وان پلاس» و «ریل می» در این فهرست خالی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone