🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17889.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دوچرخه‌های اشتراکی چگونه سبب ایجاد آلودگی صوتی در چین شده‌اند؟

رها شدن ده‌ها دوچرخه اشتراکی مجهز به بلندگو در محلی متروکه در یکی از استان‌های چین سبب سلب آسایش بسیاری از مردم منطقه شده است. ساکنین یک منطقه مسکونی در نزدیکی یک محل ساختمان‌سازی متروکه ...

رها شدن ده‌ها دوچرخه اشتراکی مجهز به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - بلندگو در محلی متروکه در یکی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - از استان‌های چین سبب سلب آسایش بسیاری از مردم منطقه شده است.

ساکنین یک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - منطقه مسکونی در نزدیکی یک محل ساختمان‌سازی متروکه در شهر «چانگشا» واقع در استان هونان چین می‌گویند تعداد بیشماری دوچرخه در این محل روی هم تلمبار شده که آسایش را از آن‌ها سلب کرده است. دوچرخه‌ها بلندگو دارند و در صورت افتادن روی زمین فایل صوتی برداشته شدن را پخش می‌کنند.

«دوچرخه زرد رنگ کوچک سقوط کرده. لطفاً سریع‌تر کمک کنید تا از روی زمین بلند شوم»؛ این پیغامی است که ساعت‌ها از اسپیکر دوچرخه‌ها پخش می‌شود. ویدیویی در شبکه اجتماعی چینی Weibo در حال دست به دست شدن است که در آن دوچرخه‌ها به طور ممتد پیام برداشته شدن از روی زمین را پخش می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان

برخی از ساکنین منطقه چانگشا می‌گویند دوچرخه‌ها به صورت شبانه روزی آلارم پخش می‌کنند و صدای آن‌ها آنقدر آزاردهنده است که خواب شبانه را از مردم سلب کرده است. عده‌ای دیگر از ساکنین نیز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیام دوچرخه‌ها را ترسناک توصیف کرده‌اند. برخی از مردم می‌گویند لحن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیام به گونه‌ای است که آن‌ها در ابتدا تصور می‌کردند واقعاً یک نفر کمک می‌خواهد.

پیغام هشدار دهنده به این دلیل از اسپیکر دوچرخه‌ها پخش می‌شود تا کاربران پس از استفاده آن‌ها را به شکل ایستاده پارک کنند.

دوچرخه‌ها احتمالاً به شرکتی به نام Ofo تعلق دارند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - که در زمینه اشتراک دوچرخه فعال بوده و از رنگ زرد برای متمایز کردن آن‌ها استفاده می‌کند. این شرکت یکی از بازیگران رقابت اشتراک دوچرخه در چین است؛ رقابتی که سال ۲۰۱۸ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - شروع شد و در طی آن ده‌ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - استارتاپ چینی برای جلب مشتری شهرهای چین را با دوچرخه‌های رنگارنگ اشباع کردند.

شرکت‌های اشتراک دوچرخه در چین پس از شیوع ویروس کرونا و عدم تمایل بسیاری از مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش ناگهانی تقاضا را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - تجربه کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone