🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17900.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های Meteor Lake اینتل با لیتوگرافی ۷ نانومتری در پچ‌های لینوکس رویت شدند

پردازنده‌های «Meteor Lake» اینتل در جدیدترین پچ‌های لینوکس یعنی لینوکس ۵.۱۰ مشاهده شده‌اند. این پردازنده‌ها با فناوری‌های جدید در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند. این پردازنده‌های جدید به عنوان جایگزین خانواده «Alder Lake» که در ...

پردازنده‌های «Meteor Lake» اینتل در جدیدترین پچ‌های لینوکس یعنی لینوکس ۵.۱۰ مشاهده شده‌اند. این پردازنده‌ها با فناوری‌های جدید در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

این پردازنده‌های جدید به عنوان جایگزین خانواده «Alder Lake» که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند، وارد بازار خواهند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - شد. انتظار می‌رود پردازنده‌های Meteor Lake اینتل از نسل آینده فناوری‌های هسته بهره ببرند و دارای فرایند نود جدید باشند. اخیرا برخی جزئیات مربوط به آن‌ها توسط پچ‌های لینوکس فاش شده‌اند.

طبق گزارش منتشر شده، اینتل در حال برنامه‌ریزی برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - Meteor Lake در فازهای مختلف است و ابتدا شاهد چنین موضوعی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - به عنوان درایور e1000e اینتل برای لینوکس خواهیم بود که مربوط به درایور اترنت گیگابیتی می‌شود.

انتظار می‌رود نسل آینده پردازنده‌های اینتل از سوکت «LGA 1700» پشتیبانی کند که با سوکت مورد استفاده توسط پردازنده‌های Alder Lake یکسان است. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود فناوری‌های هسته جدید مبتنی بر نسل آینده فرایند نود پیشرفته نیز در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - خانواده Meteor Lake مورد استفاده قرار بگیرند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان

پردازنده‌های خانواده Alder Lake دارای ترکیبی از هسته‌های «Golden Cove» و «Gracemont Atom» خواهند بود، بنابراین به احتمال زیاد شاهد ارائه نسل آینده معماری هسته «Ocean Cove» به همراه معماری هسته اتم بهبودیافته در Meteor Lake خواهیم بود. طبق شایعات گذشته، Ocean Cove نسبت به معماری «اسکای‌لیک» تا ۸۰ درصد دستورالعمل در هر چرخه (IPC) را بهبود می‌دهد.

پردازنده‌های Alder Lake با فرایند نود ۱۰ نانومتری SF (سوپرفین) تولید خواهند شد و به نظر می‌رسد که پردازنده‌های اینتل در سال ۲۰۲۲ از طراحی جدید ۷ نانومتری SF استفاده کنند. این احتمال وجود دارد که این تراشه‌ها توسط کمپانی‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - دیگر مانند TSMC به تولید برسند.

تا معرفی پردازنده‌های Meteor Lake - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - اینتل فاصله طولانی داریم و AMD نیز احتمالا تا سال ۲۰۲۲ از پردازنده‌های مبتنی بر Zen 4 رونمایی خواهد کرد. این پردازنده‌های جدید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سنندج استان کردستان - عنوان رقیب مستقیم Meteor Lake وارد بازار می‌شوند و شاهد رقابت جذابی میان این دو کمپانی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اهنود نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا یه سوال داشتم شهرک آبیدر سنندج اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone