🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14319.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار آپدیت جدید هدست آکیلس کوئست با قابلیت مولتی‌تسکینگ و استریم بی‌سیم

چند روز پیش مدیرعامل مایکروسافت، مارک زاکربرگ از افزودن سیستم «Air Link» به نسل اول هدست آکلیس کوئست خبر داد و حالا بروزرسانی v30 با چنین قابلیتی از راه رسیده است. آپدیت v30 علاوه بر ...

چند روز پیش مدیرعامل مایکروسافت، مارک زاکربرگ از افزودن سیستم «Air Link» به نسل اول هدست آکلیس کوئست خبر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - داد و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - حالا بروزرسانی v30 با چنین قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - از راه رسیده است.

آپدیت v30 علاوه بر نسل اول، برای هدست کوئست ۲ هم منتشر شده. در این آپدیت با رابط کاربری مولتی‌تسکینگ جدیدی روبه‌رو هستیم که چندین اپ شامل مرورگر، آکیلس تی‌وی، آکلیس Move و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - موارد دیگر را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

مانند بسیاری از ویژگی‌های جدید آکلیس کوئست، این آپدیت در بخش Experimental در منوی تنظیمات به چشم می‌خورد. با فعالسازی مولتی‌تسکینگ، اپ‌ها را می‌توان از نوار منو یا App Library گرفته و در موقعیت‌های موردنظر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - قرار داد.

این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - آپدیت همچنین حاوی قابلیت Air Link برای نسل اول این هدست است. این سیستم در ماه آوریل برای کوئست ۲ منتشر شد که امکان استریم بی‌سیم بازی‌های واقعیت مجازی از کامپیوتر روی هدست را فراهم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - می‌کند. این سیستم در مقابل آکلیس لینک قرار می‌گیرد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - که امکان چنین کاری را با استفاده از کابل USB-C فراهم می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

کاربران هدست آکلیس کوئست اصلی پیش از انتشار این بروزرسانی جدید از سوی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - فیسبوک، می‌توانستند با استفاده از اپ شخص ثالث «Virtual Desktop»، بازی‌ها را بطور بی‌سیم استریم کنند.

یکی دیگر از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - قابلیت‌های جدید این بروزرسانی، یک زبانه دسترسی‌پذیری اضافه در منوی تنظیمات است که امکان تنظیم ارتقاع را فراهم می‌کند تا کاربران در هنگام اجرای بازی‌ها، تجربه بهتری داشته باشند. آکلیس همچنین سوئیچ میکروفن هدست میان گفتگوی سیستمی و اپ در حال استفاده را برای افراد ممکن کرده است.

مانند هر بروزرسانی دیگری، کاربران برای دسترسی به آپدیت v30 باید منتظر بمانند. با این حال در آینده نزدیک تمام کاربران هدست‌های واقعیت مجازی فیسبوک به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادرس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone