🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14318.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیک‌تاک پیاده‌سازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات می‌شود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با ...

اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیک‌تاک پیاده‌سازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات می‌شود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر ۳۰ ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - آن‌ها را به کاربران نمایش می‌دهد، دارای برچسب کوچکی تحت عنوان Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته می‌شود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدی‌تری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشن‌های آکیلس کوئست هم تبلیغات - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - نشان خواهد داد.

اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی می‌کند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی

تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایده‌ای راه‌اندازی می‌شود. با این حال، تاکنون اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستم‌های تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.

سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره وضعیت عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، «آدام موسری» در ماه ژانویه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - ندارد. ریلز در حال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرکزی استان مرکزی - حاضر در بیش از ۸۰ کشور در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone