🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14337.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ از ویژگی بیدار شدن با لمس و مدیریت بهتر مانیتورها پشتیبانی می‌کند

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که ویندوز ۱۱ دارای قابلیتی است که با لمس سیستم را از خواب بیدار می‌کند. همچنین این نسخه بالاخره بخشی از مشکلات استفاده از چند مانیتور را برطرف خواهد کرد. مایکروسافت ...

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که ویندوز ۱۱ دارای قابلیتی است که با لمس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - سیستم را از خواب بیدار می‌کند. همچنین این نسخه بالاخره بخشی از مشکلات استفاده از چند مانیتور را برطرف خواهد کرد.

مایکروسافت به ویندوز ۱۱ قابلیتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - به نام Wake on Touch را اضافه می‌کند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - که پیش‌تر آن را در گوشی‌های ویندوز فون دیده بودیم. این قابلیت احتمالا به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - اختیار کاربر قابل خاموش یا روشن شدن خواهد بود، اما سوئیچ آن هنوز به بیلد لو رفته از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - ویندوز ۱۱ اضافه نشده است. کاربران با این ویژگی می‌توانند با چند بار ضربه زدن روی صفحه دستگاه را بیدار کنند.

البته این احتمال وجود دارد که حسگر سخت‌افزاری خاصی برای استفاده از این قابلیت نیاز باشد، اما پیش‌بینی می‌شود که ویژگی مذکور را اولین بار رسما در سرفیس پرو ۸ ببینیم که احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

مایکروسافت همچنین در نسل بعدی ویندوز بالاخره بخشی از مشکلات استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - از چند نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - را حل می‌کند. یکی از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ این است که اجازه می‌دهد سیستم عامل محل پنجره‌ها را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - بر اساس ارتباط مانیتور به خاطر بسپرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان

در نسخه جدید ویندوز کنترل‌های جدیدی برای پیکربندی نمایشگر و استفاده همزمان از چند مانیتور اضافه شده است. در ویندوز ۱۰ ابزاری به نام Rapid HPD باعث ایجاد مشکلی می‌شد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - که روی دیسپلی پورت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - اثر می‌گذاشت و چیدمان زبانه‌ها و برنامه‌ها را به‌هم می‌ریخت.

ویندوز ۱۱ همچنین گزینه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - دیگری دارد که در صورت قطع ارتباط یک مانیتور خارجی، پنجره‌های آن را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - به‌صورت خودکار کمینه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - می‌کند. مایکروسافت با این دو ویژگی سعی کرده مشکل چیدمان و مدیریت پنجره‌ها را حل کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان

افزون بر این، همان طور که قبلا در بررسی ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۱ گفته بودیم، این نسخه از قابلیتی بهره می‌برد که در هنگام جابه‌جا کردن پنجره‌ها به‌صورت خودکار اندازه آن‌ها را تنظیم می‌کند. این امکان با نگه داشتن ماوس روی آیکن بیشینه کردن پنجره قابل دسترس است.

مایکروسافت پنج‌شنبه همین هفته ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران رسما از نسخه نهایی ویندوز - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمام استان گیلان - ۱۱ رونمایی می‌کند. ما هم در دیجیاتو این مراسم را برای شما پوشش خواهیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone