🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14313.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کاربران دیگر نمی‌توانند درایورهای ویندوز ۷ را از بخش ویندوز آپدیت دریافت کنند

۱۸ ماه پیش و در اواسط دی ماه سال ۱۳۹۸ مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را متوقف کرد. اکنون مایکروسافت با انتشار بیانیه دیگری، از توقف امکان دانلود درایورهای موردنیاز «ویندوز ۷ سرویس پک ۱»، «ویندوز ...

۱۸ ماه پیش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - و در اواسط دی ماه سال ۱۳۹۸ مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را متوقف کرد. اکنون مایکروسافت با انتشار بیانیه دیگری، از توقف امکان دانلود درایورهای موردنیاز «ویندوز ۷ سرویس پک ۱»، «ویندوز سرور ۲۰۰۸» و «ویندوز سرور ۲۰۰۸ آر۲» از بخش «ویندوز آپدیت» خبر داده است.

اگر رایانه شخصی شما هنوز ویندوز ۷ را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - اجرا می‌کند، ممکن است مجبور شوید راه‌های جدیدی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - را برای دریافت درایورهای موردنیاز خود پیدا کنید، زیرا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - مایکروسافت انتشار درایورهای ویندوز ۷ سرویس پک ۱ را از طریق ویندوز آپدیت متوقف کرده است. بنابراین سازمان‌هایی که هنوز از سیستم‌های دارای این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، به ناچار باید از گزینه‌های دیگری مانند «خدمات به‌روزرسانی ویندوز سرور» (WSUS) برای دریافت درایورهای خود استفاده کنند.

مایکروسافت در پست وبلاگ خود توضیح داد که این تغییر برای جلوگیری از تخریب عملکرد سیستم‌ها در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - حال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - اجرا است:

«به دلیل انقضا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - گواهینامه‌های SHA-1، شرکای استفاده کننده از Microsoft Trusted Root Program می‌توانستند درایورهای ناسازگار مبتنی بر SHA-2 را منتشر کنند. این درایورها نیز به نوبه خود، باعث کاهش عملکرد یا افزایش مدت زمان بوت شدن دستگاه‌های می‌شوند.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان

گواهینامه معتبر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - SHA-1 برای ویندوزهای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - اعلام شده در این گزارش از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه منقضی شده و دیگر توسط مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - استفاده نمی‌شود. در ادامه مایکروسافت برای به حداقل رساندن هرگونه تاثیری که می‌تواند منجر به ناسازگاری دستگاه‌ها شود، تصمیم گرفت از انتشار درایورهای مبتنی بر گواهینامه SHA-2 نیز برای ویندوز ۷ سرویس پک ۱، ویندوز سرور ۲۰۰۸ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ آر۲ جلوگیری کند. بنابراین بروزرسانی درایورها در این ویندوزها اکنون به صورت کامل متوقف شده است.

با توجه به نسخه‌های جدید ویندوز که در دسترس هستند، این تغییر ممکن است روی بسیاری از کاربران خانگی ویندوز ۷ تاثیرگذار نباشد، اما هنوز هم سازمان‌هایی هستند که برای انجام امور خود از این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - ویندوز استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تمیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ آیا احیانا دور و بر شهرک فرهنگیان اسدآباد خدمات دارید.
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone