🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14324.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین شخصیت مجازی هواوی، LYSA معرفی شد [تماشا کنید]

هواوی با انتشار ویدیوهایی اولین شخصیت مجازی هنری خود به نام «LYSA» را به نمایش گذاشت که قرار است مهمان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های این شرکت باشد و مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرد. هنوز ...

هواوی با انتشار - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - ویدیوهایی اولین شخصیت مجازی هنری خود به نام «LYSA» را به نمایش گذاشت که قرار است مهمان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های این شرکت باشد و مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرد.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست این شخصت مجازی چه قابلیت‌هایی دارد ولی گفته می‌شود می‌تواند در نقش مجری تلویزیونی ظاهر شود. با دقت در طراحی LYSA، کاملا مشخص است که هواوی زمان زیادی را صرف آن کرده است.

در ویدیوی دمو،‌ - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - LYSA خود را معرفی می‌کند:

«سلام به همه. من LYSA هستم و خیلی خوب است که درنهایت همه شما - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - را ملاقات می‌کنم.  من اولین شخصیت هنری - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - دیجیتال هواوی هستم و مجری تلویزیونی بی‌نظیری خواهم شد.»‌

اولین شخصیت مجازی هواوی، شخصیت زنانه‌ای دارد و از نظر تصویرگری و مدلسازی با دقت بسیار بالا طراحی شده است. حتی در طراحی بافت پوست،‌ طرز بیان و طراحی چشم‌هایش دقت لازم در نظر گرفته شده، به گونه‌ای که تا حدی واقعی به نظر می‌رسد.

هواوی اطلاعات زیادی در مورد  LYSA به اشتراک نگذاشته و - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - هنوز به صورت دقیق مشخص نیست این شخصیت مجازی قرار است چه کارهایی انجام - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - دهد.

پیش از - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - هواوی، سامسونگ نیز در جریان نمایشگاه «CES 2020» برای نخستین بار از پروژه «NEON» برای به نمایش گذاشتن انسان مصنوعی رونمایی کرد. پروژه نئون توسط آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - نام «استار لب» و بر پایه دو فناوری Core R3 و - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - SPECTRA توسعه - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - یافته است. انسان مصنوعی پروژه NEON، آواتارهای مجازی هستند که با کمک فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، شباهت زیادی به انسان دارند.

انسان‌های - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - مجازی از نظر حالات چهره، حرکات و دیالوگ‌ها به قدری شبیه به انسان هستند که گاهی نمی‌توان آنها را از انسان واقعی تشخیص داد. هر یک از آواتارها شخصیت منحصر به فرد خودش را دارد.

فناوری در حال پیشرفت است. فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI)، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) می‌توانند فضایی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهند که بسیاری از امور - تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران - روزمره را نیز ساده‌تر از قبل کنند.

- تعمیرات لباسشویی در شهر محمودآباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاج بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من برای نوهام لباسشویی وستینگهاوس WLCF-07GG-WD رو خریدم. اما اخیرا مشکل داره و از کار افتاده. محتوی آب رو تخلیه نمیکنه و به طور مداوم در حال گردش هست که باعث نمیشه لباس ها درست شسته بشن. به دنبال مشکلات این دستگاه هستم و نیاز دارم که بدونم که در شهر محمودآباد، منطقه نسیم محمود آباد، کجا میتونم این دستگاه رو تعمیر کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone