🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14333.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گوشی‌های سری گلکسی S21 را آغاز کرد

گوگل حدود یک ماه پیش در رویداد توسعه‌دهندگان خود از اندروید ۱۲ رونمایی و به فاصله کوتاهی نسخه‌های بتای آن را منتشر کرد. حالا گزارش شده که سامسونگ هم کار توسعه اندروید ۱۲ برای سری ...

گوگل حدود یک ماه پیش در رویداد توسعه‌دهندگان خود از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - اندروید ۱۲ رونمایی و به فاصله کوتاهی نسخه‌های بتای آن را منتشر کرد. حالا گزارش شده که سامسونگ هم کار توسعه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - اندروید ۱۲ برای سری گلکسی S21 را آغاز کرده است.

به گزارش یک منبع آگاه دنیای موبایل به نام «مکس واین‌باخ»، سامسونگ به‌تازگی فرآیند توسعه اندروید ۱۲ را کلید زده و این آپدیت را روی سری گلکسی اس ۲۱ آزمایش می‌کند. این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - شرکت احتمالا نسخه نهایی اندروید ۱۲ را همراه با پوسته One UI اواخر ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

سامسونگ به احتمال زیاد کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) خود را در ماه اکتبر یا نوامبر برگزار می‌کند و این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - به‌روزرسانی هم تا پیش از مراسم توسعه‌دهندگان سامسونگ منتشر می‌شود. البته اگر پارسال را ملاک قرار دهیم، پوسته One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ احتمالا زودتر و به‌صورت یک نسخه بتای توسعه‌دهندگان در ماه اوت در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان

سری گلکسی اس ۲۱ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - در حال حاضر جدیدترین پرچمدار سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - است که تا سه سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. اگر می‌خواهید بدانید که موبایل شما هم شانس دریافت اندروید ۱۲ را خواهد داشت یا نه، به این مطلب نگاهی بیندازید.

سامسونگ پارسال هم برای اولین بار اندروید ۱۱ را برای خانواده گلکسی اس ۲۰ منتشر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - کرد، بنابراین عجیب نیست که امسال هم چنین اتفاقی برای اندروید ۱۲ بیفتد. سایر پرچمداران این شرکت هم احتمالا با فاصله کوتاهی از ماه ژانویه ۲۰۲۲ اندروید ۱۲ را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - دریافت خواهند کرد.

اندروید ۱۲ در حال حاضر در نسخه بتا ۲ قرار دارد. پیش‌نمایش این سیستم عامل برای گوشی‌های پیکسل گوگل و برخی محصولات وان پلاس، شیائومی، ریلمی، ویوو، ایسوس، اوپو و چند شرکت دیگر منتشر شده است. انتظار داریم که گوگل نسخه نهایی اندروید ۱۲ را در فصل پاییز منتشر کند. با این حال، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - طبق معمول مدتی طول می‌کشد تا شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر ابهر استان زنجان - تولیدکننده موبایل این نسخه را برای محصولات خود آماده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهوگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب یک سوالی دارم نمایندگی شما گلشهر ابهر اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در گلشهر شهر ابهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone