🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14322.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل از سال ۲۰۱۹ در حال کار روی حسگر دمای پوست اپل واچ بوده است

پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم که اپل واچ احتمالا در آینده می‌تواند دمای پوست کاربر را اندازه بگیرد. حالا پتنتی رویت شده که نشان می‌دهد اپل حداقل از سال ۲۰۱۹ در فکر استفاده از این ...

پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم که اپل واچ احتمالا در آینده می‌تواند دمای پوست کاربر را اندازه بگیرد. حالا پتنتی رویت شده که نشان می‌دهد اپل حداقل از سال ۲۰۱۹ در فکر استفاده از این قابلیت بوده و ممکن است امسال یا سال آینده این حسگر را روی اپل واچ ببینیم.

پتنتی که به‌تازگی به دست آمده، به اپل واچ اشاره‌ای نمی‌کند، ولی از کاربردهای بسیار زیاد این فناوری نام می‌برد و به‌طور خاص بر لوازم پوشیدنی تاکید می‌کند. اپل در این پتنت که با عنوان «فناوری‌های بسته‌ای برای تشخیص دما در محصولات سلامت» به ثبت رسیده می‌گوید توسعه فناوری‌های بسته‌ای مثل سیستم-بر-بسته به معنای فراهم آمدن امکان توسعه سیستم‌ها و دستگاه‌های مینیاتوری است. این پتنت یک سیستم و گونه‌های مختلف آن را توصیف می‌کند که قادر به تشخیص دما هستند.

پتنت حاضر به - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بحث چگونگی عملکرد حسگرهای سطحی یا لمسی می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چگونه یک سنسور توکار می‌تواند دما را اندازه‌گیری کند. در بخشی از این پتنت گفته شده که اندازه‌گیری دما حتی به ارتباط فیزیکی بین منبع و حسگر نیازی ندارد. اپل واچ در صورت استفاده از حسگرهای لمسی به راحتی و در همه حال می‌تواند دمای بدن - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربر را اندازه‌گیری کند. ولی بخش پشتی ساعت اپل همین حالا هم - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پر از حسگرهای مختلف است.

تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

پتنت اپل می‌گوید: «دستگاه‌های سلامت پوشیدنی مدام در حال افزودن حسگرهای متنوع هستند تا بهتر از قبل سلامت کاربران را بررسی کنند. دمای پوست هم یکی - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از نشانه‌های اصلی سلامت فرد است.» - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در ادامه در دو بخش توضیح داده می‌شود که - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چه نوع حسگرهای دمایی ممکن است برای تشخیص دمای لمسی و غیرلمسی مناسب باشند. هرچند این دو روش تفاوت زیادی با هم - تعمیرات لباسشویی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ندارند و فقط محل قرارگیری آن‌ها فرق می‌کند.

صرف‌نظر از اینکه اپل در نهایت چه شیوه‌ای را برای اندازه‌گیری دما انتخاب کند، نکته مهم این است که آن‌ها از مدت‌ها پیش در حال کار روی این ایده بوده‌اند و احتمالا به‌زودی به اپل واچ راه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone