🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14325.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دیش‌های استارلینک با رسیدن به دمای ۵۰ درجه به‌طور خودکار خاموش می‌شوند

یکی از کاربران سرویس بتای اینترنت استارلینک در آریزونای آمریکا می‌گوید زمانی که دمای دیش او به حدود ۵۰ درجه رسیده، دستگاه به‌طور خودکار خاموش شده و بیش از هفت ساعت از دسترس او خارج ...

یکی از کاربران سرویس بتای اینترنت استارلینک در آریزونای آمریکا می‌گوید زمانی که دمای دیش او به حدود ۵۰ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - درجه رسیده، دستگاه به‌طور خودکار خاموش شده و بیش از هفت ساعت از دسترس او خارج بوده است.

به گزارش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - وب‌سایت «آرس تکنیکا»، دیش‌های سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک ظاهرا با رسیدن به دمای ۵۰ درجه سلسیوس به‌صورت خودکار خاموش می‌شوند. کاربری به نام «مارتین» که اولین بار متوجه این اتفاق شده، پیام خطای سرویس استارلینک را در ردیت به اشتراک گذاشته است. در این پیام گفته شده که دمای دیش از حد عادی فراتر رفته و دستگاه پس از خنک شدن دوباره در دسترس قرار می‌گیرد.

مارتین در تماس با پشتیبانی استارلینک در می‌یابد که دیش استارلینک در دمای ۵۰ درجه خاموش می‌شود و وقتی دما تا ۴۰ درجه پایین بیاید، دوباره روشن می‌شود. در ادامه او تلاش می‌کند تا با کمک آب دیش خود را خنک کند. این ترفند به‌صورت موقت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - جواب می‌دهد اما دستگاه دوباره خاموش می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان

مارتین می‌گوید: «مشکل موقتا حل شد، ولی وقتی پاشیدن آن را قطع کردم، دیش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - دوباره داغ شد و پس از چند دقیقه از دسترس خارج شد. داغ شدن بیش از حد دیش از حدود ساعت ۱۱:۳۰ صبح شروع شد و تا ساعت ۷ عصر ادامه داشت. در حال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - حاضر می‌خواهم به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - ابزار فروشی بروم تا برای دیشم یک سایه‌بان بسازم. نمی‌دانم این کار تاثیری روی کیفیت و سرعت اتصال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - اینترنتم خواهد داشت یا نه.»

اسپیس ایکس اعلام کرده بود که دیش‌های این شرکت در بازه دمایی منفی ۳۰ تا مثبت ۵۰ درجه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - کار می‌کنند. مارتین احتمال می‌دهد که علاوه بر بالای دیش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - که زیر نور خورشید داغ شده، پشت دیش هم بر اثر گرمای بازگشتی از زمین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - این دمای بالا را به وجود آورده است. در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - نتیجه، او حالا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سقز استان کردستان - در فکر این است که به نحوی دیش را از سطح زمین بالا بیاورد تا بتواند دمای دستگاه را بهتر کنترل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone