🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14315.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل: سرویس شزم حالا ماهانه ۱ میلیارد آهنگ را شناسایی می‌کند

اپل می‌گوید شزم (Shazam) در سراسر جهان به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیای موسیقی تبدیل شده و حالا در هر ماه بیش از یک میلیارد آهنگ را شناسایی می‌کند. «اولیور شوزر»، معاون اپل موزیک و ...

اپل می‌گوید شزم (Shazam) در سراسر جهان به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیای موسیقی تبدیل شده و حالا در هر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - ماه بیش از یک میلیارد آهنگ را شناسایی می‌کند.

«اولیور شوزر»، معاون اپل موزیک و بیتس - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - در بیانیه‌ای گفت: «شزم به معنای جادوست؛ این سرویس هم به طرفداران موسیقی اجازه می‌دهد تا به‌سرعت آهنگ‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - خود را پیدا کنند و هم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - به هنرمندان کمک می‌کند تا آثار خود را به مردم بشناسانند. دستاورد امروز نه تنها علاقه مردم به شازم را نشان می‌دهد، بلکه بیانگر اشتیاق مردم سراسر دنیا نسبت به موسیقی است.»

اپل در سال ۲۰۱۸ شزم را با قیمت ۴۰۰ میلیون دلار خرید و به آرامی آن را در اکوسیستم خود پیاده‌سازی کرد. کاربران حالا می‌توانند از طریق سیری یا کنترل سنتر iOS آهنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند. سیستم تشخیص موسیقی شازم از صدای کاربر یک امضای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - دیجیتالی می‌سازد و بعد آن را با پایگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - داده خود مقایسه می‌کند. این سرویس کتابخانه بزرگی از امضای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - آهنگ‌ها دارد که تقریبا همه آهنگ‌های اپل موزیک را پوشش می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس

حدود ۱۰ سال طول کشید تا شازم برای اولین بار به مرز ۱ میلیارد امضای آهنگ برسد. کمتر از یک سال بعد، این سرویس به ۱ میلیارد شناسایی آهنگ ماهانه دست یافت و توانست از بین ۵۱ میلیون آهنگ حدود ۵۰ میلیون آهنگ را به‌درستی شناسایی کند.

رشد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - چشمگیر شازم آن‌قدرها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - غافل‌گیرکننده نیست، چون اپل مدت‌هاست که این سرویس را به‌عنوان بخشی از اپل موزیک معرفی می‌کند و دکمه‌ای اختصاصی را برای آن در کنترل سنتر قرار داده است. در کنار این یکپارچگی‌ها، اپ شازم هنوز برای iOS و اندروید موجود است.

کوپرتینویی‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که در ادامه سال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰۲۱ یک API جدید را برای الگوریتم تشخیص صدا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهند. این API که ShazamKit نام دارد، به برنامه‌سازان اجازه می‌دهد کاری کنند که اپ‌ها در برابر امضای صداهای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مرودشت استان فارس - سفارشی واکنش نشان دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone