🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14331.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ هوم در زمان نصب به اینترنت و اکانت مایکروسافت نیاز دارد

هفته گذشته بیلدی از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرد و اجازه داد تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه بعدی ویندوز را آزمایش کنند. کاربران در همین مدت کوتاه ویژگی‌های جدید زیادی را در این ...

هفته گذشته بیلدی از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرد و اجازه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - داد تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه بعدی ویندوز را آزمایش کنند. کاربران - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - در همین مدت کوتاه ویژگی‌های جدید زیادی را در این سیستم عامل پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها محدودیتی مربوط به نصب نسخه هوم ویندوز ۱۱ است.

مایکروسافت با ویندوز ۱۰ رفته‌رفته کاربران را بیشتر تحت فشار قرار داد تا در هنگام پیکربندی اولیه سیستم عامل، اکانت آنلاین خود را به دستگاه وصل کنند. دور زدن این فرآیند به مرور سخت‌تر شد و حالا روشی که قبلا برای دور زدن ویندوز ۱۰ استفاده می‌شد، ممکن است در ویندوز ۱۱ کار نکند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس

کاربرانی که ویندوز ۱۱ را نصب کرده‌اند می‌گویند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - با آزمایش این نسخه روی چند ماشین مجازی و حتی سخت‌افزار واقعی متوجه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - شده‌اند که کاربران در هنگام نصب باید به اینترنت وصل باشند و گزینه‌ای برای رد کردن این مرحله وجود ندارد. البته این قضیه فقط مختص نسخه هوم ویندوز ۱۱ است و در نسخه پرو چنین محدودیتی دیده نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس

با این حال، کاربری به نام «آدام» با نام کاربری warwagon توانسته راهی برای دور زدن این مشکل پیدا کند. او می‌گوید وقتی ویندوز ۱۱ هوم از کاربر می‌خواهد به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - اینترنت وصل شود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - و اکانت مایکروسافت خود را به دستگاه متصل کند، کافیست کلیدهای ترکیبی Alt + F4 را فشار دهید تا پنجره بسته شود و به‌طور مستقیم به صفحه ساخت اکانت آفلاین بروید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس

این راه‌حل پیش‌تر در فرآیند عادی نصب ویندوز وجود نداشت و ممکن است در نسخه نهایی ویندوز ۱۱ در دسترس نباشد. اگر نتوانیم نیاز به اتصال اکانت آنلاین را دور بزنیم، نصب نسخه‌های غیررسمی و کرک شده احتمالا با دردسرهایی همراه خواهد شد، هرچند شاید بتوان راه دیگری برای دور زدن آن پیدا کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نسخه نهایی ویندوز ۱۱ چه وضعیتی دارد.

در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - مشخص نیست که گزینه پیکربندی با اکانت آفلاین تصادفا از دسترس کاربران خارج شده یا عمدا کنار گذاشته شده است. مایکروسافت ویندوز ۱۱ را رسما پنج‌شنبه این هفته معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone