🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18300.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پنج برنامه مکمل Zoom برای ارتقای تجربه تماس‌های تصویری

از زمانی که کرونا عالم را گرفتار خودش کرده، اپلیکیشن‌های تماس تصویری اهمیت بسیار زیادی یافته‌اند و Zoom یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‌هاست. اگر برای شرکت در جلسات آنلاین از زوم استفاده می‌کنید و ...

از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - زمانی که کرونا عالم را گرفتار خودش کرده، اپلیکیشن‌های تماس تصویری اهمیت بسیار زیادی یافته‌اند و Zoom یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‌هاست. اگر برای شرکت در جلسات آنلاین از زوم استفاده می‌کنید و دوست دارید به امکاناتی فراتر از قابلیت‌های پیش‌فرضش دسترسی داشته باشید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

در این مقاله پنج برنامه مکمل Zoom را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند تجربه کار با این اپلیکیشن را به میزان زیادی ارتقاء بدهند.

1.Grain (ویندوز و مک): ضبط و رونویسی از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - مکالمات تماس تصویری

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

زوم امکان ضبط تماس‌های تصویری را به شما داده ولی در این کار محدودیت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد. Grain نه تنها می‌تواند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - این محدودیت‌ را از سر راهتان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - بردارد بلکه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - از تمام صحبت‌های انجام شده در مکالمه رونویسی هم می‌کند.

برای کار کافیست Grain را روی مک یا ویندوز نصب کرده و سپس زوم را باز کنید و هنگام برقراری یک تماس تصویری دکمه رکورد را بزنید. در این صورت Grain به طور خودکار ضبط و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - رونویسی مکالمه تصویری (مکالمات انگلیسی) - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - را برایتان انجام می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار دسکتاپ دارای یک ویجت Live Note هم هست تا هنگام برقراری تماس تصویری بتوانید روی آن یادداشت برداری کنید.

Grain تا 15 رونویسی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - و 100 ضبط مکالمه تصویری را به رایگان برایتان انجام می‌دهد اما بعد از آن باید برای ادامه استفاده هزینه بپردازید.

2. Krisp (ویندوز و مک): حذف نویز پس‌زمینه افراد حاضر در مکالمه 

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

یکی از مشکلات رایج تماس‌های تصویری زوم پخش صداهای پس‌زمینه است که شکایت خیلی‌ها را بر می‌انگیزد. صدای دستگاه تهویه هوا، پژواک صدا یا صداهای اطراف خانه اصواتی هستند که ممکن است به گوش شما برسند و در شنیدن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - حرف‌های طرف مقابلتان ایجاد اختلال کنند.

Krisp آمده که جلوی این نویزها و صداهای اضافی را بگیرد. کافیست اپلیکیشن را نصب کرده و وسط مکالمه آن را فعال کنید. Krisp دو گزینه برای گرفتن نویز صدای بلندگو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - و میکروفن دارد که برای هر دو مورد کارش را عالی انجام می‌دهد.

در واقع کاری که Krisp می‌کند تمرکز روی صدای انسان است و هر صدای غیرانسانی دیگر را از مکالمه شما حذف می‌کند. البته بعضی وقت‌ها عملکرد این برنامه افراطی شده و صدای دست زدن افراد را هم حذف می‌کند.

خوشبختانه Krisp اجازه می‌دهد که هر هفته 120 دقیقه از آن به طور رایگان استفاده کنید اما برای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - مقدار بیشتر از این لازم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - است نسخه حرفه‌ای را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - بخرید. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - البته اگر دوستانتان را برای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده از Krisp دعوت کنید به ازای هر دعوت موفق 2 ماه اشتراک نسخه Pro به صورت رایگان به شما اعطا می‌شود.

3. Zoomchat - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - (تحت وب): چت مخفی در تمام جلسات زوم 

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

دوست دارید پشت سر معلمتان حرف بزنید و کسی هم متوجه نشود؟ با Zoomchat این امکان در حین تماس‌های تصویری گروهی برایتان فراهم شده است. فقط کافیست وارد زوم چت شده و آیدی میتینگ خود را به آن بدهید.

حالا می‌توانید یک چت روم خصوصی بسازید که تمامی اسم‌ها در آن می‌توانند به شکل مستعار باشند. به این صورت تمام شرکت‌کنندگان یک تماس تصویری زوم می‌توانند به طوری که شناخته نشوند به مکالمات شما بپیوندند.

این اپ تحت وب برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که رأس ساعتی مشخص مجبور به شرکت در کلاس‌های آنلاین هستند عالی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - ظاهر می‌شود.

4. Zoom Background و Zoom Exotic (تحت وب): عکس و ویدیوی پس‌زمینه برای زوم 

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

پس زمینه واقعی اتاقتان را دوست ندارید؟ اشکالی ندارد، می‌توانید به راحتی در جلسات آنلاین پس‌زمینه مجازی داشته باشید، هم به صورت عکس و هم به صورت ویدیو.

Zoom Background کلکسیونی از 1000 تصویر پس‌زمینه برای والپیپر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. از آن طرف Zoom Exotic را داریم که به غیر از تصاویر ثابت، ویدیوهایی هم برای قرار دادن در بک‌گراند ارائه می‌کند.

یک توصیه: اگر یک تی‌شرت ساده تیره بپوشید، در بک‌گراند‌های مجازی بهتر دیده و تشخیص داده می‌شوید.

5. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - Zoom Bookmarks (افزونه کروم): ذخیره میتینگ‌ها و رمزهای عبور زوم برای آینده 

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

Zoom Bookmarks یک مشکل کوچک اما بسیار بااهمیت زوم را برطرف می‌کند. اگر هر روز در چندین جلسه زوم شرکت می‌کنید، مطمئنا برای پیگیری و مدیریت لینک‌ها و رمزهای عبور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - زوم به یک ابزار جانبی احتیاج دارید.

افزونه کروم Zoom Bookmarks می‌تواند لینک‌های دعوت به تماس تصویری (اگر محافظت شده باشند به همراه رمز عبور) را در یک جا برایتان ذخیره و مرتب کند. با این کار می‌توانید به لینک‌ها نظم و ترتیب بدهید و به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.


شما چه برنامه‌های جانبی دیگری برای برنامه Zoom - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌شناسید؟ حتما با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone