🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18086.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اول با سرمایه‌گذاری در استارتاپ جاجیگا ۲۰ درصد از سهام آن را تصاحب کرد

«حرکت اول»، بازوی سرمایه‌گذاری همراه اول، با سرمایه‌گذاری در جاجیگا، ۲۰ درصد از سهام این استارتاپ را خریداری کرد؛ اقدامی که به عقیده مدیرعامل جاجیگا باعث می‌شود آنها تبدیل به بازیگر اصلی سایت‌های رزرو اقامتگاه شوند. ...

«حرکت اول»، بازوی سرمایه‌گذاری همراه اول، با سرمایه‌گذاری در جاجیگا، ۲۰ درصد از سهام این استارتاپ را خریداری کرد؛ اقدامی که به عقیده مدیرعامل جاجیگا باعث می‌شود آنها تبدیل به بازیگر اصلی سایت‌های رزرو اقامتگاه شوند.

امروز در یک نشست رسانه‌ای، جاجیگا اعلام کرد که مجموعه حرکت اول در این استارتاپ سرمایه‌گذاری کرده است. «بابک سهرابی»، مدیر عامل جاجیگا با اعلام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - خبر این سرمایه‌گذاری تاکید کرد که حوزه رزرواسیون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - آنلاین اقامتگاه‌ها هنوز بازیگر اصلی ندارد و آنها و رقبایی چون اتاقک، جاباما و سایت شب در یک میدان بدون رهبر اصلی رقابت می‌کنند. به عقیده سهرابی، آن‌ها به زودی تبدیل به «بازیگر اصلی این حوزه» می‌شوند. او ضمن اشاره به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - فعالیت خوب رقبایشان، باور دارد که جاجیگا پتانسیل اول شدن را در این مارکت دارد. او در پاسخ به این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه در حال حاضر جاجیگا از نظر آماری در چه وضعیتی قرار دارد می‌گوید:

«در حال حاضر بیش از ۵ هزار اقامتگاه با ما همکاری دارند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - که گستره موقعیت جغرافیایی آنها در ۱۷۰ شهر و روستا است. ما یک تیم ۱۱ نفره - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - هستیم و مزیت ما نسبت به رقبا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - در همین است که توانستیم با تیمی کوچک تا این حد رشد کنیم. محل استقرار تیم ما نیز در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - پایتخت نیست و در لاهیجان است و این رشد را ذره ذره به دست آورده‌ایم؛ به طوری که تا آبان ۹۸ هر ماه نسبت به ماه قبل بیش از ۸۰۰ درصد رشد داشتیم و پس از آن به علت قطعی اینترنت این موضوع با کندی مواجه شد و سپس با شیوع ویروس کرونا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - کلا به صفر درصد رشد رسید. از اواخر اردیبهشت ماه اما ورق برگشت و حالا با وجود شیوع این ویروس، رشد خوبی را تجربه می‌کنیم و هر ماه نسبت به ماه قبل دو برابر رشد داریم.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان

سهرابی همچنین به دیجیاتو می‌گوید که انتقاداتی نسبت به عملکرد پلتفرم‌های گردشگری در دوران کنونی وجود دارد مبنی بر اینکه آنها مروج سفر هستند اما او معتقد است که در جاجیگا آنها توانسته‌اند پاسخ این انتقادات را با عملکردی درست بدهند: «هم‌اکنون بیش  از ۱۰۰۰ اقامتگاه ضدعفونی شده در جاجیگا وجود دارد که به تک تک صاحبین آنها آموزش‌های لازم داده شده تا محل اقامت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - خود را هربار ضدعفونی کنند. واضح است که کرونا تا مدت‌ها مهمان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - ماست و نمی‌توان تمامی بخش‌های زندگی از جمله سفر کردن را حذف کرد. از همین رو ما در جاجیگا تصمیم گرفتیم که سفرها را ایمن سازی کنیم. جاجیگا می‌تواند یک محل اقامت در روستایی خوش آب و هوا را برای یک خانواده به ارمغان بیاورد و این تجربه‌ها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - برای مشتریان ما مهم است.»

«محمد مهدی عباسخانی» مدیرعامل حرکت اول نیز با ذکر این نکته که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - رقم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - این سرمایه‌گذاری را نمی‌تواند اعلام کند تاکید کرد که آنها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - ۲۰ درصد سهام جاجیگا را خریده‌اند و نگاهشان به بازار سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها در سال جدید کماکان ادامه دارد. او پیش‌تر به دیجیاتو گفته بود که این مجموعه تا پایان سال ۴۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد داشت که بخشی از آن در جاجیگا صورت گرفته است. عباسخانی تاکید کرد که آنها در حوزه فروش بلیت آنلاین نگاه ویژه‌ای دارند و قصد دارند روی مجموعه‌های متنوع و فعال در این زمینه سرمایه‌گذاری‌هایی انجام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - بدهند.

عباسخانی در پاسخ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - به این پرسش که چرا در این شرایط روی یک استارتاپ گردشگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند اعلام کرد که آنه نگاه خوشبینانه‌ای به این کسب‌وکارها دارند و باور دارند که تا چند سال آینده بازار گردشگری دنیا وارد مسیر جدیدی خواهد شد و یک رشد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مریوان استان کردستان - چند میلیارد دلاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone