🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12895.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می میکس ۴ احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شود

مدیرعامل شیائومی تابستان گذشته اعلام کرد که عضو جدید خانواده می میکس در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی می میکس ۴ فاش شده که به وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره می‌کند. ...

مدیرعامل شیائومی تابستان گذشته اعلام کرد که عضو جدید خانواده می میکس در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی می میکس ۴ فاش شده که به وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره می‌کند.

یک منبع آگاه که با - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نام کاربری Xiaomiui در توییتر فعال است و معمولا اطلاعات دست اولی از شیائومی رو می‌کند، اخیرا موبایلی با شماره مدل K2B را در کد MIUI پیدا کرده است. اسم رمز این دستگاه ODIN - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است و با قابلیت‌هایی مثل دوربین سلفی - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیر نمایشگر و پشتیبانی از 5G موج میلی‌متری - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از راه می‌رسد. از روی این مشخصات حدس زده می‌شود که این تلفن هوشمند یک محصول رده بالا و احتمالا می میکس ۴ باشد.

موبایل منتسب به شیائومی می میکس ۴ احتمالا از نمایشگری از نوع امولد با رزولوشن +QHD استفاده خواهد کرد که - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. علاوه بر دوربین سلفی، زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت هم قرار می‌گیرد. قلب تپنده می میکس ۴ اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دوربین این تلفن هوشمند احتمالا از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و یک لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد. از قابلیت‌های احتمالی این دوربین می‌توانیم به زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری، زوم ویدیویی ۱۵ برابری، فیلم‌برداری اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای و - تعمیرات ظرفشویی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فیلم‌برداری 8K اشاره کنیم.

البته هنوز برای نتیجه‌گیری درباره مشخصات فنی می میکس ۴ زود است و نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که دستگاه یادشده همان عضو جدید خانواده می میکس خواهد بود. ولی احتمالا در هفته‌های پیش رو گزارش‌هایی درباره می میکس بعدی منتشر می‌شود و می‌توانیم آن‌ها را با گزارش امروز مقایسه کنیم.

شیائومی همچنین در حال کار روی یک موبایل تاشو است که تصاویر احتمالی آن لو رفت. تحلیل‌گر بازار نمایشگرها «راس یانگ» اخیرا مدعی شده بود که این تلفن هوشمند می میکس ۴ پرو مکس نام دارد. او گفته بود که موبایل تاشوی شیائومی نمایشگری با قابلیت تا شدن به سمت داخل خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone