🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12900.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت Auto HDR برای ارتقای کیفیت بازی‌ها به نسخه آزمایشی ویندوز اضافه شد

مایکروسافت در حال به‌روزرسانی فایل اکسپلورر و ارائه برخی قابلیت‌های جدید و جذاب در ویندوز ۱۰ است که بیش از همه گیمرها را خوشحال می‌کند. مایکروسافت در بیلد آزمایشی جدید ویندوز قابلیت پشتیبانی خودکار از HDR ...

مایکروسافت در حال به‌روزرسانی فایل اکسپلورر و ارائه برخی قابلیت‌های جدید و جذاب در ویندوز ۱۰ است که بیش از همه گیمرها را خوشحال - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌کند.

مایکروسافت در بیلد آزمایشی جدید ویندوز قابلیت پشتیبانی خودکار از HDR را به صدها بازی PC اضافه کرده است. این شرکت در حال آزمایش ویژگی Auto HDR است که محدوده پویای - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گسترده یا همان HDR را به تعداد زیادی از بازی‌های DirectX 11 و DirectX 12 اضافه می‌کند و کاربران برخوردار از مانیتورهای سازگار می‌توانند این بازی‌ها را با کیفیتی بالاتر اجرا کنند. «هانا فیشر»، مدیر برنامه DirectX در این باره می‌گوید:

«هرچند تعدادی از استودیوهای بازی گیم‌های HDR را توسعه داده‌اند اما آوردن Auto HDR به PC با ارتقای هوشمند تنظیمات نور و رنگ به - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازی‌های SDR اجازه - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌دهد به صورت HDR - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به نمایش درآیند.»

Auto HDR را می‌توان در آخرین بیلد آزمایشی ویندوز ۱۰ (۲۱۳۳۷) که در کانال اینسایدر منتشر شده، فعال کرد. این ویژگی را می‌توان در تنظیمات بخش نمایشگر به صورت دستی فعال کرد و از آنجا - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که هنوز در - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فاز آزمایشی است با تمام بازی‌های DirectX 11/12 سازگار نیست. مایکروسافت همچنان سرگرم بهینه‌سازی کارایی و رفع برخی مشکلات است و تایید کرده که استفاده از این ویژگی به توان GPU هم نیاز دارد.

دیگر بهینه‌سازی در این نسخه از ویندوز شامل بهبود ویرچوال دسکتاپ، فایل اکسپلورر و برخی تغییرات دیگر در اپ‌های پیش‌فرض مثل نوت پد است.

تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به لطف این تغییرات - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ویندوز ۱۰ به زودی میزبان چندین پس‌زمینه سفارشی برای ویرچوال دسکتاپ خواهد شد. در اکسپلورر هم لایه‌گذاری بین آیتم‌ها کمی تغییر کرده و فاصله بین آنها بیشتر شده که باعث می‌شود در نمایشگرهای لمسی - تعمیرات ظرفشویی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار با ویندوز راحت‌تر باشد.

نوت پد حالا دارای آیکون جدیدی است و از طریق مایکروسافت استور آپدیت می‌شود. این شرکت همچنین باندل اپ‌های خود در ویندوز ۱۰ را اپدیت کرده که شامل ویندوز ترمینال و پاور اتومات دسکتاپ می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone