🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12904.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر کروم به قابلیت زیرنویس خودکار فایل‌های ویدیویی و صوتی مجهز شد

قابلیت Live Captions که برای زیرنویس زنده در گوشی‌های پیکسل معرفی شده بود، در مرورگر کروم فعال شده و همه کاربران هم قادر به استفاده از آن هستند. Live Captions با اتکا به یادگیری ماشینی، محتواهایی ...

قابلیت Live Captions که برای زیرنویس زنده در گوشی‌های پیکسل معرفی شده - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - بود، در مرورگر کروم فعال شده و همه کاربران هم قادر به استفاده از آن هستند.

Live Captions با اتکا به یادگیری ماشینی، محتواهایی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - که شامل صدا هستند را بدون نیاز به اینترنت و به صورت خودکار زیرنویس می‌کند. هدف گوگل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - از فراهم کردن این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویژگی در پیکسل بهبود دسترس پذیری برای ناشنوایان و افراد دچار مشکلات شنوایی بود و حالا آنرا به مرورگر کروم آورده است.

زمانی که این ویژگی فعال - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - باشد، حین پخش صدا در قالب کادری کوچک در پایین - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - مرورگر به نمایش درخواهد آمد. جملات با تاخیری کوتاه پس از بیان حروف به نمایش درمی‌آیند و در مواردی که سرعت گوینده بالا است ممکن است شاهد برخی اشتباهات باشید. با این حال در مجموع کارایی آن به همان حد مطلوبی است که نخستین بار در جریان معرفی گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۹ ارائه شد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان

جالب اینجاست برای استفاده از این ویژگی نیازی نیست صدای کلیپ یا ترک صوتی شنیده شود و حتی در صورت بی‌صدا کردن هم Live Captions کار خود را می‌کند. این ویژگی باعث شده Live Captions برای افراد بدون مشکل شنوایی هم کارایی داشته باشد و به آنها اجازه دهد بدون پخش صدا محتوای ویدیو، پادکست یا فایل صوتی را متوجه شوند.

قابلیت جدید مرورگر کروم علی رغم کارایی بالا و مزایای گسترده فعلا تنها با زبان انگلیسی سازگاری دارد؛ محدودیتی که در مورد گوشی‌های پیکسل هم شاهد آن بودیم. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - همین مساله در مورد گوشی‌های گلکسی هم صدق می‌کند. خبر خوب اینکه چنین کاری به صورت محلی و روی گوشی انجام می‌شود. به عبارت دیگر برای استفاده از Live Caption نیازی به اتصال اینترنت نخواهد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - بود.

برای فعال - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - سازی این ویژگی در مرورگر کروم کافی است در تنظیمات وارد بخش Advanced شده و روی Accessibility کلیک کنید - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - (در صورت عدم مشاهده این گزینه باید مرورگر را اپدیت و مجددا راه‌اندازی کنید). نخستین گزینه‌ای که در این بخش به نمایش درمی‌آید تیک فعال سازی Live Captions است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone