🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12887.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ اولترا و پرو احتمالا هفته آینده معرفی می‌شوند

شیائومی ۹ فروردین در رویدادی موسوم به «Xiaomi Mega Launch» قرار است از تلفن‌های هوشمند جدیدی رونمایی کند. در شایعات گفته شده که این محصولات سه عضو از خانواده می ۱۱ با نام‌های می ۱۱ ...

شیائومی ۹ فروردین در رویدادی موسوم به «Xiaomi Mega Launch» قرار است از تلفن‌های هوشمند جدیدی رونمایی کند. در شایعات گفته شده که این محصولات سه عضو از خانواده می ۱۱ با نام‌های می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و می ۱۱ لایت خواهند بود.

شرکت شیائومی با انتشار پستی در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان - صفحه توییتر خود از برگزاری مراسمی در تاریخ دوشنبه ۹ - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان - مرداد ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران خبر داده. این شرکت هنوز اعلام نکرده که چه گوشی‌هایی را در مراسم خود معرفی می‌کند، اما انتظار داریم که سه عضو جدید از خانواده می ۱۱ را ببینیم. در چند وقت اخیر شایعات و گزارش‌های متعددی درباره این سه گوشی منتشر شده و به همین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان - خاطر احتمالا هفته آینده از آن‌ها رونمایی می‌شود.

شیائومی می ۱۱ لایت احتمالا اولین موبایلی خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ از راه می‌رسد. این گوشی روی پنل پشتی دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان - و لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. دو برادر بزرگ‌تر این گوشی، می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا خواهند بود که انتظار داریم هر دوی آن‌ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل برایت GN2 استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان

این دو مدل احتمالا به لنز پریسکوپی با قابلیت زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری مجهز می‌شوند. این محصولات به احتمال زیاد کنار ماژول دوربین اصلی نمایشگر ثانویه دارند تا به عنوان نمایاب به کمک کاربر بیاید. یکی از تفاوت‌های کلیدی کلیدی بین مدل پرو و اولترا، فناوری شارژ سریع آن‌ها خواهد بود، جایی که مدل پرو از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر اردستان استان اصفهان - ولی مدل اولترا می‌تواند شارژر ۱۲۰ واتی داشته باشد.

ساعتی پیش یک منبع موثق از عرضه می ۱۱ لایت در یک فروشگاه ایتالیایی خبر داد. این فروشگاه ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به می ۱۱ لایت را هم منتشر کرده. انتظار می‌رود که در روزهای آتی اخبار بیشتری از این سه تلفن هوشمند منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone