🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12912.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti و RTX 3050 انویدیا افشا شد

مشخصات کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti و RTX 3050 انویدیا به همراه اولین نتایج بنچمارک آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرد. مشخصات و بنچمارک‌های این GPUها از طریق دیتابیس گیک‌بنچ لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های Tiger ...

مشخصات کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - و RTX 3050 انویدیا به همراه اولین نتایج بنچمارک آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرد. مشخصات و بنچمارک‌های این GPUها از طریق دیتابیس گیک‌بنچ لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های Tiger Lake-H افشا شده‌اند.

کارت‌های گرافیک سری جی‌فورس RTX 3050 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - در مدل‌های Ti و استاندارد از راه می‌رسند. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - GPUهای مبتی بر معماری Ampere مخصوص لپ‌تاپ‌ها، از مشخصات مشابه با نسخه‌های دسکتاپ بهره می‌برند.

این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - کارت‌های گرافیک دارای واحد پردازش گرافیکی Ampere GA107 هستند که هنوز شاهد استفاده از آن در GPUهای لپ‌تاپ و دسکتاپ انویدیا نبوده‌ایم. نتایج بنچمارک این محصولات مربوط به لپ‌تاپ‌های سامسونگ با پردازنده‌های Tiger Lake-H اینتل شامل Core i7-11800H و Core i5-11400H می‌شود.

به سراغ مشخصات فنی کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti و RTX - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - 3050 می‌رویم که نمونه اول از ۲۵۶۰ هسته کودا بهره می‌برد و حداکثر فرکانسی برابر ۱.۰۳ گیگاهرتز دارد. این محصول با رابط ۱۲۸ بیتی، دارای ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است.

انویدیا برای این محصولش از ماژول‌های مموری ۱۲ گیگابیت بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - استفاده می‌کند، بنابراین احتمالا باید منتظر پهنای باند کلی ۱۹۲ گیگابایت بر ثانیه باشیم. مصرف انرژی این GPU باید کمتر از ۱۰۰ وات باشد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان

کارت گرافیک دیگر یعنی انویدیا جی‌فورس RTX 3050 از ۲۰۴۸ هسته کودا بهره می‌برد و حداکثر فرکانسی برابر ۱.۰۶ گیگاهرتز دارد.

همانطور که می‌دانیم، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - کارت‌های گرافیک مخصوص لپ‌تاپ نسبت به نسخه‌های دسکتاپ قدرت پایین‌تری دارند و همچنین از مشخصات ضعیف‌‌تری بهره می‌برند. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - با توجه به این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - موضوع، نسخه دسکتاپ این GPU‌ها احتمالا قدرت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در بخش عملکرد در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - OpenCL، کارت گرافیگ انویدیا جی‌فورس RTX 3050 Ti سرعتی مشابه با رادئون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - RX 5600 XT و جی‌فورس GTX 1080 Ti دارد. جی‌فورس RTX 3050 هم عملکرد مشابه با GTX 1080 دارد و البته نسبت به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - جی‌فورس GTX 1650 Super کمی سریعتر است.

از سایر قابلیت‌های کلیدی این سری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - می‌توان به پشتیبانی از رهگیری پرتو اشاره کرد، ویژگی که منحصر به کارت‌های گرافیک سری ۶۰ به بالا بود، اما Ampere آن را به GPUهای پایین‌رده می‌آورد.

انتظار می‌رود کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti و RTX 3050 به ترتیب قیمتی در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر پاوه استان کردستان - محدوده ۲۳۰ تا ۲۸۰ دلار و کمتر از ۲۰۰ دلار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone