🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12906.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ال‌جی استایلو ۷ در سه مدل از راه می‌رسد

آبان‌ماه سال ۹۹، برای نخستین بار رندرهای سه بعدی گوشی هوشمند ال جی استایلو ۷ به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. بعد از گذشت ماه‌ها موبایل جدید ال‌جی موفق ...

آبان‌ماه سال ۹۹، برای نخستین بار رندرهای سه بعدی گوشی هوشمند ال جی استایلو ۷ به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. بعد از گذشت ماه‌ها موبایل جدید ال‌جی موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG‌ برای سه شماره مدل مختلف شده است.

براساس اطلاعات مربوط - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به گواهی بلوتوث SIG، ال جی استایلو ۷ در سه مدل یا شماره‌های LG-Q201126 ،LM-K735MM و LM-K735PM تاییدیه را دریافت کرده و هر سه نسخه موبایل - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کنند.

براساس مستندات مربوطه این احتمال وجود دارد که سه شماره مدل - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ثبت شده متعلق به سه گوشی هوشمند متفاوت باشد. به عبارت دیگر، به غیر از ال‌جی استایلو ۷، - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ممکن است دستگاه‌هایی با دو نام دیگر برای عرضه در بازارهای مختلف از سوی ال جی معرفی شوند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ال‌جی استایلو ۷ احتمالا از نمایشگر ۶.۸ اینچی تخت بهره خواهد برد که حفره مربوط به دوربین سلفی در قسمت وسط بالای نمایشگر جای - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست نمایشگر موبایل جدید از چه نوعی خواهد بود،‌ اما احتمالا حسگر اثر انگشت جانبی در سمت راست بدنه دستگاه قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند جدید با ابعاد ۱۷۰.۴ در ۷۷.۲ در ۸.۸ میلی متر  احتمالا همانند نسل قبلی از دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل، اسپیکرهایی در قسمت پایین گوشی، پورت USB - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره خواهد برد.

رندرهای قبلی فاش شده این گوشی هوشمند نشان می دهد که پنل پشتی دستگاه طراحی جالبی - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دارد. در پنل پشتی، محل اتصال مگنتی قلم در گوشه سمت چپ پایین قرار گرفته است و در واقع نسل جدید ال‌جی استایلو نیز همانند نسخه - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قبلی مجهز به اسلات مخصوص قلم است. در نتیجه کاربران می‌توانند قلم مغناطیسی را - تعمیرات ظرفشویی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به دلخواه خود در یکی از موقعیت های در نظر گرفته شده برای آن قرار دهند.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone