🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12884.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از چندین مانیتور 4K با پشتیبانی از HDR10 رونمایی کرد

سامسونگ جدیدترین مانیتورهایش برای ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این محصولات در ابعاد مختلف از ۲۴ اینچی گرفته تا ۳۲ اینچی وارد بازار می‌شوند و می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارند. همچنین ...

سامسونگ جدیدترین مانیتورهایش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - برای ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این محصولات در ابعاد مختلف از ۲۴ اینچی گرفته تا ۳۲ اینچی وارد بازار می‌شوند و می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارند. همچنین با استاندارد HDR10 سازگار هستند.

به گفته سامسونگ، این مانیتورها مناسب دورکاری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - هستند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - و کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در کنار این ویژگی‌ها، می‌توان از این مانیتورها در وضعیت‌های مختلف استفاده کرد. کره‌ای‌ها برای تمام این محصولات موفق به کسب تاییدیه «مراقبت هوشمند از چشم» از سوی «TÜV Rheinland» شده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان

مانیتورهای جدید سامسونگ در سری S6 تا S8 قرار می‌گیرند. سری S8 شامل مانیتورهای ۳۲ و ۲۷ اینچی S80A و ۲۷ اینچی S80UA می‌شود که تمام آن‌ها از پنل مسطح به همراه رزولوشن 4K بهره می‌برند. این محصولات ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند، با HDR10 سازگار هستند و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ۹۹ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهند. این محصولات همچنین از پورت USB Type-C برای شارژ با سرعت ۹۰ وات و انتقال داده‌ها با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان

سری S7 شامل دو مانیتور ۳۲ و ۲۷ اینچی S70A می‌شود که این محصولات هم رزولوشن 4K دارند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - و حاشیه‌های کمی اطراف آن‌ها به چشم می‌خورد. این مانیتورها که ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارند، با استاندارد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - HDR10 سازگار هستند.

در نهایت با مانیتورهای سری S6 روبه‌رو هستیم که شامل ۷ محصول با ابعاد ۲۴ تا ۳۴ اینچ می‌شود. این مانیتورها با رزولوشن QHD، نسبت تصویر ۲۱:۹ دارند و همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کنند. یکی از این مانیتورها طراحی خمیده دارد. تمام آن‌ها از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، از پورت USB Type-C - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - بهره - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - می‌برند و همچنین بیش از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ۱ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان

در حال حاضر کره‌ای‌ها اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصولات منتشر نکرده‌اند، - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر تویسرکان استان همدان - با این حال انتظار می‌رود در هفته‌های آینده وارد بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone