🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12914.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های پین‌بال؛ تجربه‌ی دوباره نوستالژی کودکی

پین‌بال یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی است که به هنگام رونق دستگاه‌های بازی محبوبیت فراوانی داشت و مثل خیلی از بازی‌های رومیزی دیگر با پیشرفت تکنولوژی اول به کامپیوتر‌های خانگی و بعدها به پلتفرم موبایل ...

پین‌بال یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی است که به هنگام رونق دستگاه‌های بازی محبوبیت فراوانی داشت و مثل خیلی از بازی‌های رومیزی دیگر با - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیشرفت تکنولوژی اول به کامپیوتر‌های خانگی و بعدها به پلتفرم موبایل هم پا گذاشت.

پین‌بال یکی از لذت‌بخش‌ترین‌هایی بود که در - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کامپیوترهای خانگی تجربه کردیم و تمام سعی‌مان را به کار می‌گرفتیم تا نگذاریم توپ نقره‌ای از صفحه‌ی بازی خارج شود و پایین بیفتد. پین‌بال بازی ساده‌ایست که تا به حال با ظواهر جذاب و متفاوتی در بازی‌های - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مختلف حاضر شده و در این مطلب به سراغ پنج‌تا از بهترین‌ها رفتیم که حسابی خاطرات کودکی را زنده می‌کنند.

Vector Pinball

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

قوانین بازی تغییری نکرده‌اند و فقط باید حواستان باشد که توپ از بین دسته‌ها سر نخورد - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و پایین نیفتد اما بازی Vector Pinball‏ ظاهری ساده‌تر و سبکی مینیمال دارد که بسیار جذاب است. گیم‌پلی روان است و مراحل متنوعی دارد که می‌توانند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Vector Pinball‏

سازنده: Dozing Cat - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Software قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

PinOut‪!‬

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

با تقریب خوبی می‌توان گفت که بازی PinOut‪!‬ نسخه‌ی مدرن‌تر پین‌بال‌های - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کلاسیک است که با همان اشکال و مستقیما از دستگاه‌های بازی به کامپیوترهای خانگی آمده بودند و با طراحی نئونی و موسیقی جذاب کاملا با سلیقه‌ی معاصر همخوانی دارد. این بازی یک تایمر هم اضافه کرده است که حس - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رقابت را شدیدتر می‌کند و به واسطه‌ی آن هیجان بیشتری را تجربه می‌کنید.

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

PinOut‪!‬

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 118.7/89 مگابایت زبان:

Snowball

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

همان‌طور که در ابتدا گفتیم در این سال‌ها بازی پین‌بال ظواهر مختلفی پیدا کرده‌ و بازی Snowball یکی از اشکال متفاوت و جذابی است که می‌توان پین‌بال را تجربه کرد و در - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن یک زمین برفی و یخ‌زده میزبان شما خواهد بود و به جای توپ فلزی همیشگی با یک گلوله برفی بازی می‌کنید و سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنید.

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Snowball!!

سازنده: GameClub Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 108.9 مگابایت زبان:

بازی Zen Pinball حد و مرزی برای خودش قائل نشده و - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پین‌بال را با پارک ژوراسیک و جنگ ستارگان و بسیاری از چیزهایی که تا به حال دیده‌اید ترکیب کرده - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا جذابیتش را چندبرابر - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند و یک حالت مولتی‌پلیر هم اضافه - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرده که به شما اجازه می‌دهد بر سر بالاترین - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امتیاز با سایر بازیکنان رقابت کنید.

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Zen Pinball

سازنده: ZEN Studios Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 76.6/74 مگابایت زبان:

در بچگی همیشه آرزو می‌کردیم که بازی‌ها به پایان نرسند و راستش را بخواهید بازی Infinity Pinball هرگز تمام نمی‌شود و هر بار یک - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صفحه بازی جدید را روبرویتان می‌گذارد. علاوه - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بر این می‌توانید در کنار جمع آوری امتیاز و سکه، توپ‌های جدید و متنوع را آنلاک - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنید. این بازی طراحی بصری کلاسیکی دارد که - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حس نوستالژی را زنده می‌کند و چشم‌نواز است.

تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

Infinity Pinbal‪l‬

سازنده: Digital Will Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 209.8/92 - تعمیرات ظرفشویی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone