🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12886.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هوم‌پاد مینی یک حسگر دما و رطوبت محیطی مخفی و غیرفعال دارد

هوم‌پاد مینی ظاهرا دارای یک حسگر مخفی است که می‌تواند دما و رطوبت محیط را اندازه‌گیری کند. این ویژگی احتمالا در آینده از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری فعال خواهد شد ولی اپل فعلا درباره این قابلیت ...

هوم‌پاد مینی ظاهرا دارای یک حسگر مخفی است که می‌تواند دما و رطوبت محیط را اندازه‌گیری کند. این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - ویژگی احتمالا در آینده از طریق آپدیت‌های - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - نرم‌افزاری فعال خواهد شد ولی اپل فعلا درباره این قابلیت حرفی نزده است.

به گزارش بلومبرگ، منابع آگاه به برنامه‌های اپل می‌گویند این شرکت به‌صورت درون‌سازمانی مسئله بررسی دما و رطوبت اتاق توسط این حسگر را مورد بحث قرار داده تا به لوازم هوشمند اجازه دهد بر اساس شرایط محیط تنظیمات خود را تغییر دهند. این سخت‌افزار همچنین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - می‌گذارد که هوم‌پاد مینی به‌صورت خودکار و بر اساس دما کارهای دیگری انجام دهد؛ مثلا کولر را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - روشن یا خاموش کند.

اپل معمولا آپدیت‌های نرم‌افزاری بزرگ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - هوم‌پاد را در فصل پاییز منتشر می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که حسگر دما چه زمانی فعال می‌شود یا اپل اصلا قصد فعال‌سازی آن را دارد یا نه، ولی وجود این حسگر در بلندگوهایی که فروخته شده می‌تواند به معنای این باشد که قابلیت مذکور دیر یا - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - زود فعال خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان

وجود این حسگر به درخواست بلومبرگ توسط وب‌سایت iFixit تایید شده و ابعاد آن ۱.۵ در ۱.۵ میلی‌متر است. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - این قطعه در زیر لبه پلاستیکی کیس هوم‌پاد مینی قرار گرفته و نزدیک کابل برق دستگاه است. گفته شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - که حسگر یادشده با قطعات اصلی دستگاه فاصله دارد و طوری جایگذاری شده که به وضوح می‌توانیم بگوییم هدفش اندازه‌گیری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - دمای اتاق بوده نه دمای قطعات دستگاه. این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - حسگر توسط شرکت Texas Instruments ساخته شده و ظاهرا «حسگر دیجیتالی دما و رطوبت HDC2010» نام دارد.

این اولین باری نیست که اپل قطعه‌ای را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - روی یکی از محصولات خود قرار می‌دهد و آن را تا مدت‌ها بعد فعال نمی‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۸ آیپد تاچ را با تراشه بلوتوث به بازار فرستاد، اما یک سال بعد با یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - آپدیت نرم‌افزاری این تراشه را فعال کرد.

این حسگر می‌تواند ویژگی‌هایی را به هوم‌کیت اپل اضافه کند که در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - حال حاضر در محصولات رقبا وجود دارند. برای مثال، بلندگوهای جدید اکو آمازون حسگر دما دارند و گوگل هم حسگرهای خود را به صورت جدا تحت برند Nest می‌فروشد که در نقاط مختلف - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سنقر استان کردستان - خانه قابل نصب‌ هستند و می‌توانند دمای هر اتاق را کنترل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone