🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12908.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از تلویزیون‌های 4K ردمی با قیمت پایه ۴۵۰ دلار رونمایی کرد

شیائومی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، حضور گسترده‌ای در بازار تلویزیون‌ها داشته و توانسته به جایگاه بالایی در بازار هند دست پیدا کند. حالا این کمپانی از تلویزیون‌های 4K ردمی در این کشور رونمایی ...

شیائومی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، حضور گسترده‌ای در بازار تلویزیون‌ها داشته و توانسته به جایگاه بالایی در بازار هند دست پیدا کند. حالا این کمپانی از تلویزیون‌های 4K ردمی در این کشور رونمایی کرده است.

این تلویزیون‌ها که در سری «Redmi Smart TV X» قرار می‌گیرند، شامل سه تلویزیون می‌شوند و با قیمت پایه ۴۵۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

تلویزیون‌های 4K ردمی در مدل‌های ۵۰، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - ۵۵ و ۶۵ اینچی به فروش می‌رسند و از استانداردهایی مانند دالبی ویژن، +HDR10، دالبی پلاس DTS Virtual و HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند.

رزولوشن این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - تلویزیون‌ها برابر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و از اسپیکرهای ۳۰ واتی بهره می‌برند. شیائومی برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - آن‌ها یک تراشه ۴ هسته‌ای با معماری Cortex-A55 و همچنین ۲‌ گیگابایت رم به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته. این تلویزیون‌های 4K‌ ردمی دارای سیستم عامل PatchWall OS‌ به همراه پشتیبانی از اندروید تی‌وی ۱۰ هستند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان

شیائومی این محصولات را به دو پورت HDMI 2.1، یک پورت HDMI e-ARC، دو پورت USB، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - جک ۳.۵ میلی‌متری - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - هدفون، پورت اترنت، وای فای دو بانده و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده و البته از کروم کست هم پشتیبانی می‌کنند.

پورت e-ARC به کاربران اجازه می‌دهد که ساندبار و سیستم‌های AV را بدون نیاز به کابل‌های اپتیکال به تلویزیون وصل کنند. پشتیبانی این محصولات از اندروید تی‌وی ۱۰ امکان نصب اپ‌های مختلف روی آن‌ها را فراهم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند.

تلویزیون‌های 4K ردمی بی‌شباهت به تلویزیون‌های شیائومی تحت برند می نیستند. با این حال، چینی‌ها به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - عرضه محصولات مختلف با برندهای متفاوت عادت دارند تا بتوانند تا جای ممکن آن‌ها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - را در بازار بفروشند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان

فروش تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی‌‌وی سری ایکس کمتر از ۱۰ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - روز دیگر از طریق وب‌سایت شیائومی و آمازون شروع می‌شود. مدل پایه با نمایشگر ۵۰ اینچی قیمتی برابر ۴۵۴ دلار دارد. نسخه بعدی با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - نمایشگر ۵۵ اینچی، قیمتی برابر ۵۳۷ دلار دارد. در نهایت بالاترین مدل با پنل ۶۵ اینچی، با قیمت ۷۹۹ دلار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر هرسین استان کردستان - به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone