🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12907.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی سامسونگ گلکسی A72 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با زوم اپتیکال

سامسونگ امروز روی صحنه رفت تا از محصولات جدید خود از جمله گوشی میان‌رده گلکسی A72 رونمایی کند. این گوشی مدلی بسیار مشابه گلکسی A52 است اما نمایشگر بزرگتری دارد و دوربین‌های آن هم پیشرفته‌تر ...

سامسونگ امروز روی صحنه رفت تا از محصولات جدید - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - خود از جمله گوشی میان‌رده گلکسی A72 رونمایی کند. این گوشی مدلی بسیار مشابه گلکسی A52 - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - است اما نمایشگر بزرگتری دارد و دوربین‌های آن هم پیشرفته‌تر هستند.

نمایشگر سوپر امولد گلکسی A72 ابعاد ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و از نوع اینفینیتی او دارد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - و ماژول دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در حفره بالای نمایشگر تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی همچنین از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند تا تجربه رابط کاربری روان‌تر و نمایش - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - لذت بخش‌تر بازی‌ها - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - را برای کاربران رقم بزند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران

سامسونگ گلکسی A72 به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده و رم و آن ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. چیپست این گوشی شامل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - ۲ هسته پردازشی Kryo 465 Gold با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز برای وظایف سنگین و ۶ هسته بهینه Kryo 465 Silver با فرکانس کاری - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - ۱.۸ گیگاهرتز برای وظایف سبک‌تر است و وظیفه پردازش‌های گرافیکی را هم پردازشگر آدرنو ۶۱۸ به عهده دارد.

در پشت گوشی ماژول دوربین ۴ گانه خودنمایی می‌کند که حالا شامل زوم اپتیکال هم می‌شود. دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و از لرزشگیر تصویر اپتیکال برای غلبه بر لرزش‌ها و تکان‌ها بهره می‌برد. در کنار آن یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که امکان زوم اپتیکال ۳ برابری را دارد. دو ماژول دیگر دوربین پشتی شامل ماکرو ۵ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی هستند. به گفته سامسونگ، گلکسی A72 همچنین توانایی زوم دیجیتال تا ۳۰ برابر را دارد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران
گلکسی A72 در کنار مدل کوچکتر گلکسی A52

نیروی مورد نیاز گلکسی A72 را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و این گوشی از  شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات گوشی میان‌رده سامسونگ باید به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه (گواهینامه IP67) اشاره کرد. گلکسی A72 در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و سفید روانه بازار می‌شود. این گوشی از شبکه‌های مخابراتی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - 5G پشتیبانی نمی‌کند اما احتمال می‌رود در آینده شاهد معرفی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - مدل 5G از سوی سامسونگ باشیم. گلکسی A72 با اندروید ۱۱، پوسته One UI 3.1 و نیز تضمین ۴ سال آپدیت امنیتی و دریافت سه نسخه آپدیت اندروید به دست کاربران می‌رسد. قیمت پایه این گوشی ۴۵۰ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران - یورو است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر گلوگاه استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone