🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12888.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ پرو پیش از رونمایی رسمی

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمدارهای جدید وان پلاس فاصله داریم، با این حال اکنون مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی ...

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمدارهای جدید وان پلاس فاصله داریم، با این حال اکنون مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی درباره این پرچمدارها منتشر شده یا اینکه مدیرعامل این کمپانی، «پیت لاو» اطلاعات آن را در اختیار عموم کاربران قرار داده که برای مثال می‌توان به نمونه تصاویر دوربین و همچنین رندرهای وان پلاس ۹ پرو اشاره کرد.

اما حالا اپراتور T-Mobile مشخصات کامل این محصولات را در وب‌سایت خود قرار داده که ما را بطور کامل با آن‌ها آشنا می‌کند.

وان پلاس ۹ و ۹ پرو از چیپ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شوند. همانطور که می‌توان حدس زد، امکان استفاده از کارت حافظه در این پرچمدارهای چینی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - وجود ندارد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران

وان پلاس ۹ به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود و مدل پرو از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی امولد با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. نسخه استاندارد دوربین اصلی سه‌گانه و برادرش دوربین اصلی چهارگانه خواهد داشت.

وان پلاس برای این محصولاتش دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی درنظر می‌گیرد و البته مدل پرو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اضافه هم دارد. در جلوی این گوشی‌های پرچمدار و درون حفره نمایشگر آن‌ها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. انرژی گوشی‌های سری وان پلاس ۹ را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران

این گوشی‌های هوشمند از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و همچنین با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. این پرچمدارها از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - می‌برند. دوربین این محصولات با همکاری شرکت سوئدی «هاسلبلاد» تنظیم شده که انتظار می‌رود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

وان پلاس در کنار این گوشی‌های پرچمدار، فردا از گوشی میان‌رده وان پلاس 9R با چیپ اسنپدراگون ۶۹۰ هم رونمایی می‌کند و البته باید منتظر معرفی اولین ساعت هوشمند این کمپانی یعنی وان پلاس واچ هم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone