🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16501.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تعدادی از اپ‌های محبوب کودکان با میلیون‌ها بار دانلود را از پلی استور حذف کرد

برخی اپلیکیشن‌هایی مخصوص کودکان که داده‌های آنها را جمع آوری می‌کنند و قوانین حریم خصوصی را نقض می‌کنند از گوگل پلی حذف شدند. اجتناب از نقض حریم خصوصی برای همه توسعه دهندگان اپلیکیشن مخصوص کودکان ...

برخی اپلیکیشن‌هایی مخصوص کودکان که داده‌های آنها را جمع آوری می‌کنند و قوانین حریم خصوصی را نقض می‌کنند از گوگل پلی حذف - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شدند.

اجتناب از نقض حریم خصوصی برای همه توسعه دهندگان اپلیکیشن مخصوص کودکان شاید کار ساده‌ای نباشد. به نظر می‌رسد ظاهرا تنها تعداد محدودی از توسعه دهندگان به چنین موضوعی به صورت جدی توجه نشان می‌دهند.

براساس اعلام «شورای بین المللی پاسخگویی دیجیتال» موسوم به «IDAC»، برخی اپلیکیشن‌های گوگل خط - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - مشی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی را رعایت نمی‌کنند. گوگل پس از طرح این موضوع، تعدادی از اپلیکیشن‌های مخصوص کودکان که حتی 20 میلیون - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - بار دانلود شده بودند - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - را از گوگل پلی حذف کرد.

در بین اپلیکیشن‌های حذف شده نام برخی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - برنامه‌های محبوب از جمله «Princess - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - Salon» ،«Number Coloring» و «Cats & Cosplay» دیده می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

در این اپلیکشن‌ها از «Appodeal» و «Umeng» استفاده شده است که کیت توسعه نرم افزار، اطلاعات ID اندروید و ID تبلیغاتی اندروید (AAID) را جمع آوری می‌کند.

اگر اپلیکیشنی داده‌های مربوط به AAID را در کنار سایر داده‌ها از جمله ID اندروید را جمع آوری کند، از قوانین حریم خصوصی گوگل عدول کرده است و با کمک این داده‌های می‌تواند کاربران را شناسایی کند. مشکل اصلی اپلیکیشن‌هایی که از گوگل پلی حذف شده، جمع آوری داده کاربران نوجوان بوده است.

«کوئین پالفری» ریاست IDAC - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - در مورد حجم داده‌های جمع آوری شده احتمالی صحبتی مطرح نکرده است. درنظر داشته باشید که هیچ نقض شناخته - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شده‌ای برای نسخه iOS این اپلیکیشن‌ها مطرح - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - نشده است.

گوگل اعلام کرد که وقتی برنامه‌ای خط مشی‌های - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - مشخص شده را رعایت نکند، به سرعت در مورد تعیین وضعیت آن اپلیکیشن وارد اقدام می‌شود. گوگل تاکید کرد که کماکان روی یکپارچه سازی رویه‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی و رسیدگی به چنین مواردی کار می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که برخی از موارد نقض حریم خصوصی، کاملا غیرعمدی اتفاق افتاده است. البته در بین توسعه دهندگان، اپلیکشن‌های دو - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - توسعه دهنده «Creative Apps» و «Libii Tech» هنوز از گوگل پلی حذف نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone