🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16496.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای ارتقای برابری نژادی ۱۰ هزار نیروی جدید استخدام می‌کند

گوگل طی پنج سال آینده در چهار شهر آمریکا ۱۰ هزار نیروی جدید استخدام می‌کند. این روند با تمرکز بر جذب استعدادهای سیاهپوست و در قالب بخشی از تعهد گوگل به برابری نژادی صورت می‌گیرد. ...

گوگل طی پنج سال آینده در چهار شهر آمریکا ۱۰ هزار نیروی جدید استخدام می‌کند. این روند با تمرکز بر جذب استعدادهای سیاهپوست و در قالب بخشی از تعهد گوگل به برابری نژادی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - صورت می‌گیرد.

گوگل درباره اینکه نیروهای جدید در چه زمینه و سمتی مشغول فعالیت خواهند شد اظهار نظر نکرد اما این پروسه را با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - استخدام - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - هزار نفر در شهرهای «شیکاگو»،‌ «نیویورک»، «آتالانتا» و «واشنگتن» در سال آینده کلید می‌زند.

«ساندار پیچای»، مدیرعامل کمپانی با انتشار پستی در وبلاگ گوگل تاکید کرد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - کمپانی متبوعش تنوع نژادی را نه فقط در خود مجموعه بلکه در میان تامین کنندگان و شرکایش نیز ارتقا خواهد داد. به گفته وی برای رسیدن به این هدف باید تا سال ۲۰۲۵ تعداد نیروهای سیاهپوست بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان

این شرکت در ماه ژوئن که بحث‌های نژادی به دنبال کشته شدن «جورج فلوید» به اوج خود رسیده بود، متعهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - شد که حضور متخصصان از گروه‌های اقلیت را در سطوح ارشد طی ۵ سال تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

مقر ۴۶۰۰ متر مربعی این شرکت در شیکاگو میزبان ۱۳۰۰ کارمند است و ظاهرا گوگل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - قصد داشته طی پروژه‌ای عظیم با افزودن ۷۴ هزار متر مربع به آن نیروهای جدیدی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بیجار استان کردستان - را استخدام کند اما بحران کرونا باعث شده از اینکار منصرف شود.

گوگل تنها شرکتی نیست که به اعتراضات ضد نژادپرستی واکنش نشان داد و کمپانی‌هایی دیگری نظیر فیسبوک، اپل، توییتر، اوبر، آمازون و Airbnb همگی در بیانیه‌هایی خواهان برابری بیشتر شدند. علی رغم این ابراز همدردی‌ها سهم سیاهپوستان از استخدام در شرکت‌های مذکور بسیار ناچیز است. برای مثال تنها ۵.۵ درصد از استخدامی‌های گوگل در سال ۲۰۱۹ سیاه‌پوست بوده‌اند که نسبت به آمار ۴.۸ درصدی سال ۲۰۱۸ رشد چندانی نداشته است. فیسبوک هم از سال ۲۰۱۴ تقریبا تعداد کارمندان سیاه‌پوستش را دو برابر کرده اما سهم آن‌ها همچنان بیشتر از ۳.۸ درصد نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone