🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16490.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پروژه «پاکسازی اقیانوس‌» از عینک آفتابی ساخته شده از زباله پلاستیکی رونمایی کرد

سازمان هلندی Ocean Cleanup که با هدف پاکسازی اقیانوس‌ها از پلاستیک‌ها و تولید محصول از آن‌ها تشکیل شده، از اولین محصول خود که عینک آفتابی است رونمایی کرد. عینک‌ها از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده از اقیانوس ...

سازمان هلندی Ocean Cleanup که با هدف پاکسازی اقیانوس‌ها - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از پلاستیک‌ها و تولید محصول از آن‌ها تشکیل شده، از اولین محصول خود که عینک آفتابی است رونمایی کرد. عینک‌ها از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده از اقیانوس آرام ساخته شده و به آسانی قابل بازیافت هستند.

سازمان Ocean Cleanup پس از سال‌ها توسعه و آزمایش - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرانجام در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸ به منطقه‌ای به نام «زباله‌دان بزرگ اقیانوس آرام» (Great Pacific Garbage Patch) رفت و با استفاده از تورهای شناور عظیم‌الجثه زباله‌های پلاستیکی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را جمع‌آوری کرد. با رسیدن اولین محموله از زباله‌ها در پایان سال ۲۰۱۹ به ساحل، اولین مأموریت این پروژه با موفقیت به اتمام رسید.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

سازمان یاد شده پس از دسته‌بندی، شستشو و تبدیل زباله‌های جمع‌آوری شده به پلاستیک باکیفیت، از آن‌ها برای تولید فریم عینک آفتابی استفاده کرده است. عینک‌ها به لنزهای پلاریزه و لولاهای فولاد ضدزنگ مجهز شده‌اند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که جداسازی آن‌ها برای بازیافت بسیار آسان انجام می‌شود. کیس و کیسه عینک‌ها نیز از زباله‌های بازیافتی ساخته شده است.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

Ocean Cleanup می‌خواهد از پول ناشی از فروش عینک‌ها برای تأمین بودجه برای مأموریت‌های آتی خود جهت پاکسازی اقیانوس‌ها از زباله‌های پلاستیکی استفاده کند. بر اساس برآوردهای این پروژه، با پول هر عینک می‌توان منطقه‌ای در مقیاس ۲۴ زمین فوتبال را از پلاستیک پاکسازی کرد. این پروژه اضافه می‌کند که با فروش تمام عینک‌های ساخته شده از اولین محموله می‌تواند منطقه‌ای در ابعاد ۵۰۰ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هزار زمین فوتبال را از پلاستیک‌ها پاکسازی کند.

سالانه بین ۵ تا ۱۲ میلیون تن پلاستیک روانه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اقیانوس‌ها می‌شود - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و پیش‌بینی شده این نرخ در دو دهه آینده سه برابر شود، بنابراین Ocean Cleanup - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - علاوه بر عینک آفتابی در فکر تولید محصولات دیگری از - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زباله‌های بازیافتی است.

قیمت هر کدام از عینک‌ها ۱۹۹ دلار بوده و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از سایت Ocean - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Cleanup قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** ظرفشویی دوو DDW-4481 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone