🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16495.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شباهت بالای آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در کالبدشکافی [تماشا کنید]

آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو نه تنها از نظر مشخصات ظاهری نظیر ابعاد نمایشگر و نوع پنل، بلکه از نظر طراحی داخلی نیز شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. همچنین طراحی این موبایل‌ها به گونه‌ای است ...

آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو نه تنها از نظر مشخصات ظاهری نظیر ابعاد نمایشگر و نوع پنل، بلکه از نظر طراحی داخلی نیز شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. همچنین طراحی این موبایل‌ها به گونه‌ای است که از نظر تعمیر پذیری هم شرایط مطلوبی دارند.

پس از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - عرضه رسمی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو چندین سایت در سراسر دنیا سراغ کالبدشکافی این موبایل‌ها رفته‌اند. سایت iFixit هم با انتشار استریمی زنده و یک و نیم ساعته دل و روده پرچمداران جدید اپل را برای مخاطبانش بیرون ریخت. بررسی این سایت نشان داد که آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو شباهت فوق العاده‌ای به هم دارند به گونه‌ای که می‌توان نمایشگر و حتی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - باتری ۱۰.۷۸ وات ساعتی آنها را یکدیگر تعویض کرد. از آنجا که ویدیوی iFixit بیش از حد طولانی است از عکس‌های این سایت استفاده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - کرده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - اما ویدیوی دیگری را انتخاب کردیم که در آن هم به مقایسه این دو موبایل پراخته شده است.

یکی از معدود تفاوت‌های این دو گوشی به ساختار دوربین برمی‌گردد که در آن ۱۲ پرو به سنسور LiDAR و لنز تله مجهز شده اما در مدل معمولی از آن خبری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - نیست. iFixit همچنین با اشعه ایکس هم از این موبایل‌ها تصویر برداری کرده که در آن آرایه شارژ بی سیم مگ‌سیف به خوبی مشخص است. این تصویر در آیفون ۱۲ پرو دارای حاشیه‌های تیره‌ای است که ناشی از فریم فولاد ضد زنگ است. همانطور که می‌دانید آیفون ۱۲ دارای فریم آلومینیومی است.

iFixit از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - نظر تعمیرپذیری به هر دو مدل امتیاز قابل قبول ۶ از ۱۰ را داده است. این سایت با اشاره به تعداد بالای پیچ‌ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - در آیفون‌های جدید آنرا بهتر از بکارگیری حجم بالایی از چسب عنوان کرده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - است. ارتقای سطح مقاومت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - در برابر آب هم تعمیر بعضی قطعات را دشوار می‌کند اما احتمال خراب شدن دستگاه در صورت برخورد آب را کاهش داده است.

از نظر کارشناس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - این سایت شیشه‌های پنل پشت و رو بزرگترین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - نقطه ضعف آیفون ۱۲ است که احتمال آسیب دیدن در صورت سقوط را افزایش می‌دهد. این در حالی است که اپل مدعی است از مستحکم‌ترین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر چمستان استان مازندران - لایه محافظ استفاده کرده و در تست‌های سقوط نیز این ادعا تا حدودی اثبات شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامدل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** ظرفشویی الجی XD90W شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone