🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16499.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی گوگل برای شناسایی مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک

فناوری هوش مصنوعی گوگل که از توان شناسایی فوق‌العاده ای بهره می‌برد، برای ساخت دیوار مجازی در مرز آمریکا و مکزیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس اسناد فدرال «اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات ...

فناوری هوش مصنوعی گوگل که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - از توان شناسایی فوق‌العاده ای بهره می‌برد، برای ساخت دیوار مجازی در مرز آمریکا و مکزیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس اسناد فدرال «اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده» قراردادی را برای استفاده از فناوری‌های گوگل در ساخت دیوار مجازی امضا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - کرده که هدف از آن مبارزه با قاچاق انسان و کالا در مرزهای جنوبی آمریکا است. از فناوری‌‌های گوگل در کنار شرکت دیگری به نام «Anduril» استفاده می‌شود که توسط یکی از مدیران سابق فیسبوک و آکیلس پایه‌ریزی شده است.

این دیوار مجازی شامل برج‌های نظارتی است که با تکیه بر هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نه تنها حرکات را تشخیص می‌دهد بلکه قادر به تمایز بین انسان و حیوان است. این سیستم جایگزین دیوار فیزیکی ترامپ می‌شود که علاوه بر آسیب به محیط زیست، به بودجه سرسام آور ۱۵ میلیارد دلاری نیاز دارد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

نحوه مشارکت دقیق گوگل در این پروژه هنوز مشخص نیست اما محصولات Vision AI این شرکت با تکیه بر فناوری قدرتمند تشخیص تصویر و زیر ساخت ابری به سرعت قادر به شناسایی و طبقه بندی افراد، اشیاء و حیوانات در تصاویر و ویدیوها هستند. احتمالا همین عامل هم باعث شده نهادهای دولتی سراغ گوگل بیایند چرا که با استفاده از چنین سیستمی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته امکان نظارت هوشمند روی نوار مرزی را دارند.

این نخستین باری نیست که گوگل با نهادهای - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نظامی وارد همکاری می‌شود و پیش از این هم فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خود را برای تجزیه و تحلیل تصاویر تهیه شده توسط پهپادها در اختیار پنتاگون گذاشته بود. این پروژه قرار بود برای «مقاصد غیرتهاجمی» مورد استفاده قرار گیرد اما در نهایت اعتراض‌های گسترده کارکنان گوگل باعث شد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - شرکت از تمدید قرارداد - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - صرف نظر کند و پس از آن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که قصد ندارد به توسعه یک هوش مصنوعی تسلیحاتی کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone