🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16486.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین مشکلات آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو: ریزش رنگ فریم و ترک‌ خوردن پنل پشتی

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که به تازگی معرفی شده‌اند، هم اکنون برای نمایش در فروشگاه‌های اپل در چین موجود هستند که طبق تصاویر، فریم آن‌ها با مشکل ریزش رنگ مواجه شده است. در گزارش جدید ...

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که به تازگی معرفی شده‌اند، هم اکنون برای نمایش در فروشگاه‌های اپل در چین موجود هستند که طبق تصاویر، فریم آن‌ها با مشکل ریزش رنگ مواجه شده است.

در گزارش جدید که توسط بلاگری به نام «لی فنگ» منتشر شده، تصاویری از آیفون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۲ در فروشگاه رسمی اپل به چشم می‌خورد. با نگاه به این تصاویر متوجه می‌شویم که رنگ بخشی از فریم آن ریخته که علت آن باید استفاده بیش از آن توسط - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازدیدکنندگان باشد.

با عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، بسیاری از کاربران برای کار با آن‌ها به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند و بدون شک افرادی زیادی آن‌ها را آزمایش کرده‌اند، اما ریزش رنگ جدیدترین محصولات اپل عجیب به نظر می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

ظاهرا ریزش رنگ تنها مشکلی نیست که گوشی‌های جدید اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، چرا که یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری به نام «مکس وینباخ» تصاویر و ویدیوهایی از آیفون ۱۲ پرو خود منتشر کرده که پنل پشتی آن بدون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - هیچ دلیلی ترک خورده است.

وینباخ در توییت خود - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - به این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - موضوع اشاره کرده که بدون سقوط دستگاه و انجام کار خاصی با آن، با ترک خوردن پنل پشتی گوشی خود مواجه شده که از فریم تا روی ماژول دوربین - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - ادامه دارد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

بخش پشتیبانی اپل دستگاه وینباخ را تعویض کرده و یک دستگاه جدید در اختیار وی قرار داده، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - با این حال ایجاد چنین مشکلی از همان - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، مخصوصا اینکه با یک - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - گوشی ۱۰۰۰ دلاری مواجه هستیم.

به تازگی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در تست مقاومت عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌اند که البته دلیل اصلی آن محافظ «Ceramic Shield» نمایشگر این محصولات است، با این حال انتظار می‌رود با عرضه بیشتر این محصولات، شاهد گزارش بیشتر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - مشکلاتی مانند ریزش رنگ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - فریم یا شکستگی پنل پشتی باشیم. در نهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در گذشته کاربران نسخه مشکی مات آیفون ۷ نیز با مشکل ریزش رنگ مواجه شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهان ناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام شما حافظیه کرمانشاه خدمات دارید.
پاسخ: بله در حافظیه شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone