🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16497.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دوربین آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس قد افراد را نمایش می‌دهد

دوربین آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس به LiDAR مجهز شده که قابلیت‌های واقعیت افزوده را تقویت می‌کند اما این اسکنر قابلیت دیگری هم دارد که امکان برآورد دقیق قد افراد با دوربین و اپ Measure است. ...

دوربین آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس به LiDAR مجهز شده که قابلیت‌های واقعیت افزوده را تقویت می‌کند اما این اسکنر قابلیت دیگری هم دارد که امکان برآورد دقیق قد افراد با دوربین و اپ Measure است. اپل مدعی است این اسکنر به قدری دقیق است که حتی قد سوژه را در حالت نشسته هم برآورد می‌کند.

اپلیکیشن Measure که دو سال از معرفی آن سپری شده، از پلفترم ARKit اپل برای اندازه گیری اشیاء - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - و اجسامی مثل قاب‌های عکس، میز و صندلی، لوازم داخل خانه و دیگر اجسام استفاده می‌کند. این اپ به لطف اسکنر LiDAR بسیار دقیق‌تر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - شده و با تشخیص سوژه در منظره‌یاب به صورت خودکار ارتفاع سر، مو یا کلاه را از سطح زمین اندازه می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس

اساس کار LiDAR این است که با اندازه‌گیری اینکه پرتوی نور با چه سرعتی به یک نقطه برخورد کرده و بازمی‌گردد، محل دقیق آن نقطه را پیدا می‌کند. به گفته اپل اسکنر LiDAR بکار رفته در محصولات جدید آنها در فاصله‌ای تا سقف ۵ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - متر می‌تواند تک‌تک فوتون‌های نوری را تشخیص دهد.

برای اندازه گیری قد افراد با اپ Measure کافی است این برنامه را باز کرده و شخص را در حالت تمام قد درون کادر دوربین قرار دهید؛ لحظه‌ای بعد می‌بینید که خطی بالای سر فرد ظاهر شده و قد را بر اساس فوت یا سانتی‌متر نشان می‌دهد. برای تغییر معیار انتخابی می‌توانید در منوی تنظیمات وارد بخش Measure شده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - و در قسمت Measure Units گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. برای اشتراک عکس با دیگران هم می‌توانید روی کلید شاتر در سمت راست ضربه بزنید.

این قابلیت فعلا به دستگاه‌های مجهز به اسکنر LiDAR اپل از جمله آیپد پرو ۲۰۲۰ و آیفون ۱۲ پرو محدود شده و بعدا آیفون ۱۲ پرو مکس هم به آن مجهز خواهد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لارستان استان فارس - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone