🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16498.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تجربه جدیدی از واقعیت مجازی با کنترلر Haptic PIVOT مایکروسافت [تماشا کنید]

کنترلر جدید «Haptic PIVOT» مایکروسافت فراتر از برخی نمونه‌های اولیه کنترلرهای واقعیت مجازی که تاکنون توسعه یافته، می‌تواند احساسی از وجود نیروهای فیزیکی اعم از جاذبه را برای کاربر تداعی کند. این کنترلر، روی مچ ...

کنترلر جدید «Haptic PIVOT» مایکروسافت فراتر از برخی نمونه‌های اولیه کنترلرهای واقعیت مجازی که تاکنون توسعه یافته، می‌تواند احساسی از وجود نیروهای فیزیکی اعم از جاذبه را برای کاربر تداعی کند.

این کنترلر، روی مچ دست بسته می‌شود. این کنترلر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - قابل حمل، مجهز به دسته لمسی است که می‌تواند با توجه به نیاز کاربر به سمت داخل یا خارج حرکت کند. در ویدئوی تهیه شده از نمونه اولیه این کنترلر، نحوه عملکرد آن به خوبی نمایش داده شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - است.

کاربر می‌تواند با کمک کنترلر سیب را از درخت مجازی بردارد و حس واقع‌تری - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - از در دست - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - گرفتن سیب داشته باشد. کاربر به‌راحتی سیب را بین دستان خود حرکت می‌دهد و حس واقعی‌تری از نیروی جاذبه و گرفتن سیب در دستان خودش را احساس می‌کند.

کاربران با استفاده از این کنترلر می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - با دستان خود میوه مجازی را در دست بگیرند و حتی آن را در دست خود بفشارند. کنترلر قوانین فیزیک نیوتن را برای کاربر تداعی می‌کند.

دسته کنترلی Haptic PIVOT از لولا و قسمت لمسی تشکیل شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - است. قسمت دسته کنترلر جدید مایکروسافت قابل تعویض است و مجهز به حسگرهای لمسی متعددی است که می‌تواند تماس با اجسام را تشخیص دهد. در حین تماس دست با اجسام مجازی، کاربر صدایی متناسب با برخورد می‌شنود که به دلیل طراحی سیستم صوتی موجود در آن است.

روی لولای دسته کنترلی Haptic PIVOT نیز یک موتور قرار داده شده است. این موتور باعث بهبود تجربه واقعیت مجازی در کنترلر جدید می‌شود. به‌علاوه، Haptic PIVOT مجهز به شتاب سنج داخلی است و کاربران - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - می‌توانند مچ دست خود را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - آزادانه و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - تا زاویه 60 درجه به خوبی حرکت دهند و شتاب سنج حرکت‌های آنها را شناسایی می‌کند.

تحقیقات مایکروسافت طی سال‌های اخیر به سرعت در حال - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر چمستان استان مازندران - توسعه است تا تجربه واقعی‌تر و ملموس‌تری از واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار دهد. تحقیقات مایکروسافت در این زمینه کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone