🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35735.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی کامپیوتر یکپارچه Envy Curved بهره مند از دستیار صوتی الکسا را معرفی کرد

اچ پی به تازگی از کامپیوتر یکپارچه «Envy Curved AiO» با نمایشگر 34 اینچ خمیده رونمایی کرده است. دستیار صوتی الکسای آمازون روز به روز در دستگاه های بیشتری تعبیه می شود و این بار ...

اچ پی به تازگی از کامپیوتر یکپارچه «Envy Curved AiO» با نمایشگر 34 اینچ خمیده رونمایی کرده است.

دستیار صوتی الکسای آمازون روز به روز در دستگاه های بیشتری تعبیه می شود و این بار پای خود را به Envy Curved AiO باز کرده. این کامپیوتر پایه بزرکی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارد که اسپیکر را درخود جای داده است.

مشخصات Envy Curved AiO بسیار شبیه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با مدلی با نام مشابه است که سال گذشته معرفی شده بود، البته این بار شاهد به روز رسانی هایی بوده. سطح کامپیوتر جدید بافتی از جنس چوب مصنوعی دارد، در آن شارژر بیسیم تعبیه شده و وب کم آن قابلیت مخفی شدن دارد.

پردازنده در نظر گرفته شده برای آن Core i7 است و به کارت گرافیک جی- فورس GTX 1050 مجهز شده. همچنین می توانید از طریق - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دستگاه های دیگر به اسپیکر آن به واسطه بلوتوث متصل شده و از آن مشابه با یک اسپیکر بلوتوث بهره ببرید.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

Envy Curved AiO از چندین درگاه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - USB و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - درگاه های هدفون، شبکه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و کارتخوان SD بهره می برد. همچنین خروجی و ورودی HDMI برای آن در نظر گرفته شده است.

دستیار صوتی الکسا نیز از پیش روی آن نصب شده و می توانید از آن بخواهید موسیقی دلخواه را پخش کند یا هر اطلاعاتی که نیاز دارید را روی نمایشگر نشان دهد. با این حال اچ پی کلید ویژه ای برای خاموش کردن دستیار صوتی در نظر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نگرفته و به این ترتیب راهی برای خاموش کردن سریع آن وجود ندارد. در حالی که تقریباً تمامی دستگاه های مهمی که به الکسا مجهز شده اند، کلید ویژه ای برای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این کار دارند.

HP همچنین یک نمونه ارزان قیمت تر ENVY AiO 27 را معرفی کرده که نمایشگر مسطح 27 اینچی دارد و قرار است با قیمتی 1399 دلاری از ماه جاری میلادی روانه بازار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شود.

مدل 34 اینچی کامپیوتر یکپارچه Envy Curved AiO قرار است در سال 2019 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روانه بازار شود. با این حال تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده. همچنین قیمت آن نیز مشخص نیست.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی کامپیوتر یکپارچه iMac Pro اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone