🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35733.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فوجی فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل رونمایی کرد

به تازگی شرکت فوجی‌فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل خود رونمایی نمود که بسیار کوچک و بامزه‌ است. این دوربین Instax Square SQ6 نام دارد و یک دوربین فوری با نسبت تصویر ۱:۱ بوده ...

به تازگی شرکت فوجی‌فیلم از اولین دوربین آنالوگ فوری مربع - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شکل خود رونمایی نمود که بسیار کوچک و بامزه‌ است. این دوربین Instax Square SQ6 نام دارد و یک دوربین فوری با نسبت تصویر ۱:۱ بوده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که می‌تواند تصاویری مربعی ۶ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سانت در ۶ سانت ارائه کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

دوربین Instax Square SQ6 از قابلیت به خصوصی به نام auto-exposure بهره می‌برد که با استفاده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از آن دیگر نیازی به دستکاری تنظیمات نیست و می‌توان بهترین عکس را به صورت خودکار تهیه نمود. علاوه بر این یک سنسور مخصوص - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیز در این دوربین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تعبیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده که می‌تواند روشنایی محیط را سنجیده و سرعت شاتر را بر اساس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن تنظیم کند. برای این دوربین سه فیلتر نارنجی، بنفش و سبز در نظر گرفته شده که جلو فلش آن قرار گرفته و می‌توان با استفاده از آنها، عکس‌های متفاوتی ثبت کرد

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در این دوربین یک حالت مخصوص سلفی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیز تعبیه شده که می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تواند فوکوس و سطح روشنایی بهتری برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عکس‌های نزدیک و کلوز آپ فراهم آورد. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آینه‌ای کوچک هم کنار لنز دوربین قرار گرفته که به پروسه‌ی عکسبرداری کمک می‌کند.

تایمر، ماکرو، منظره و double exposure از حالت‌های مختلف عکسبرداری در دوربین یاد شده به شمار می‌روند

حالت‌های مختلفی برای ثبت عکس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در این موبایل تعبیه شده که هر فرد قادر است بر حسب نیاز از آنها بهره بگیرد. علاوه بر تایمر ۱۰ ثانیه‌ای، کاربر با دو مرتبه فشردن کلید شاتر می‌تواند از حالت double exposure استفاده کند. این حالت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به کاربر اجازه می‌دهد که دو تصویر را روی یکدیگر ثبت کند. حالت دیگری هم به نام ماکرو برای تصاویری در فاصله‌ی ۳۰ سانتی وجود دارد و در نقطه‌‌ی مقابل مود منظره نگاری نیز در این دوربین تعبیه شده است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اولین دوربین آنالوگ فوری مربع شکل در سه رنگ سفید، طلایی و طوسی به قیمت ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد و می‌توان فیلم‌های فوری فوجی فیلم ۱۲.۵ دلاری را برای استفاده در آن خریداری نمود.

 

تماشا کنید : نگاه نزدیک به دوربین ۲۵۰ دلاری گوگل کلیپس 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر توس نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام، من می‌خواستم ایرادی که در ظرفشویی میدیا WQP12-J7617K-S رخ داده رو به شما بگم. این ظرفشویی مشکلی در شستشوی ظروف بزرگ دارد و ممکن است ظرف‌های بزرگ نتوانند به درستی شسته شوند. برای تعمیر این مشکل در شهر علی آباد کتول، من توصیه می‌کنم که با مراکز تعمیر مجازی تماس بگیرید و آنها را به مشکل خود اطلاع دهید. مراکز تعمیر مجازی قبل از تعیین وقت با شما تماس می‌گیرند و در صورت نیاز کارشان را انجام خواهند داد. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone