🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35734.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید لپ تاپ EliteBook x360 با پشتیبانی از 4G معرفی شد

اچ پی به تازگی از مدل های جدید سری Elite رونمایی کرده که در میان آنها نسخه جدید EliteBook x360 بیش از بقیه به چشم می آید. این مدل جدید در نگاه اول تفاوت چندانی با نسخه ...

اچ پی به تازگی از مدل های جدید سری Elite رونمایی کرده که در میان آنها نسخه جدید EliteBook x360 بیش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - از بقیه به چشم می آید.

این مدل جدید در نگاه اول تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد اما کمپانی سازنده ۱۰ درصد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - از حجم کلی آن را کمتر کرده و از حاشیه های کنار و پایین نمایشگر ۱۳ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینچی نیز تا حد زیادی کاسته شده است. این تغییرات باعث شده وزن دستگاه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۱.۲۵ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۸ میلیمتر برسد.

مهم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ترین نکته اما - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از شبکه های 4G - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - است که به عنوان یک آپشن انتخابی در نظر گرفته شده است. EliteBook x360 به روزرسانی دیگری را هم دریافت کرده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - که شامل پوشش نمایشگر مات و ارتقای رزولوشن وبکم به 1080p میشود.تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران

سری Elite اچ پی مناسب کاربران تجاری است اما این شرکت در سال های اخیر با هدف جذب خریداران جوان مرز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - میان سری های مختلف خود را کمرنگ کرده. این مساله در مورد EliteBook x360 به اوج خود رسیده و طراحی و سخت افزار آن می تواند کاربران عادی را به خود جلب کند.

استایلوس نیز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - میزبان چند به روزرسانی بوده که از این میان می توان به حساسیت فشار بیشتر و شارژ از طریق درگاه USB-C اشاره کرد، با این حال استایلوس به صورت جداگانه فروخته می شود. در صورتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - که فاصله - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - بین EliteBook x360 و استایلوس از مسافت خاصی بیشتر شود لپ تاپ به کاربر هشدار می دهد، علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - این کناره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - لپ تاپ به صورت مغناطیسی طراحی شده تا نگهداری قلم ساده تر شده و کاربر آن را فراموش نکند.تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندراناچ پی مدل های دیگری از سری Elite را هم به روزرسانی کرده که شامل کامپیوتر یکپارچه EliteOne 1000 و Elite x2 است. این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - شرکت لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی جدیدی به نام EliteBook 1050 را معرفی کرده که از کارت گرافیک مجزا برخوردار است. تمام مدل های فوق از پردازنده نسل هشتم Core i اینتل بهره می برند.

یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت نمایشگری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - پرتابل است که با درگاه USB-C سازگاری دارد. این نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p از پوشش تاشوی شبیه به آیپد بهره می برد و با قیمت ۲۱۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

EliteBook x360 از ماه آینده و با قیمت پایه ۱۴۴۹ دلار روانه بازار خواهد و مدل های دیگر نیز تا دو ماه دیگر از راه خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone