🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35731.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی از کامپیوتر یکپارچه Envy AIO با پردازنده 6 هسته ای رونمایی کرد

اچ پی به تازگی محصولات جدیدی از جمله لپتاپ ها و کامپیوترهای یکپارچه متنوعی را معرفی کرده. از جدیدترین این محصولات کامپیوتر یکپارچه Envy AIO است که از نمایشگری 27 اینچی بهره می برد. طراحی ...

اچ پی به تازگی محصولات جدیدی از جمله لپتاپ ها و کامپیوترهای یکپارچه متنوعی را معرفی کرده. از جدیدترین این محصولات کامپیوتر یکپارچه Envy AIO است که از نمایشگری 27 اینچی بهره می برد.

طراحی این کامپیوتر مشابه با نسل قبلی است. البته برخی از مشخصات آن شاهد ارتقا بوده. - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Envy AIO جدید از پردازنده های 6 هسته ای سری کافی لِیک اینتل، Core i7-8700T به همراه کارت گرافیکی انویدیا جی فورس GTX 1050 با 4 گیگابایت رم GDDR5 بهره می برد.

رم در نظر گرفته شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای آن تا 16 گیگابایت از نوع DDR4 است و حافظه SSD از نوع NVMe با حجم 256 گیگابایت و نیز هارد دیسک یک یا دو ترابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

علاوه بر اینها مدل 27 اینچی Envy AIO از وای-فای 802.11ac و نیز بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند و به درگاه های شبکه، USB 3.0 و تاندربولت 3 مجهز شده. اسپیکر آن نیز با همکاری کمپانی B&O توسعه یافته و می توان به واسطه بخش لمسی قرار گرفته روی پایه، صدای آن را تنظیم کرد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

نمایشگر دستگاه مورد بحث در دو مدل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با رزولوشن - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های 2560 در 1440 و نیز 3840 در 2160 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ارائه می شود. همچنین میکروفون دوگانه ای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در آن تعبیه شده. اچ پی قابلیت شارژ بیسیم را در کامپیوتر یکپارچه مورد بحث تعبیه کرده که امکان شارژ گوشی های هوشمند را فراهم می کند.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 27 اینچی Envy AIO معادل با 1400 دلار برای نمونه با نمایشگر با رزولوشن پایین تر و بهره مند از 8 گیگابایت رم و یک ترابایت هارد دیسک است. این محصول قرار است از ماه جاری میلادی روانه بازار شود.

در کنار این محصول اچ پی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از Envy Curved AiO رونمایی کرده که از نمایشگر خمیده 34 اینچی بهره می برد. همچنین لپتاپ EliteBook x360 معرفی شده که دارای نمایشگری 13 اینچی بوده و قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 4G به آن افزوده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone