تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20783.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای دومین ماه پیاپی بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل در جهان شد

هواوی پس از پشت سر گذاشتن سامسونگ در ماه آوریل (فروردین) توانسته عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده دنیای موبایل را در ماه می (اردیبهشت) نیز به خود اختصاص دهد. بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی «Counterpoint»، هواوی ...

هواوی پس از پشت سر گذاشتن - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سامسونگ در ماه آوریل (فروردین) توانسته - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده دنیای موبایل را در ماه می (اردیبهشت) نیز به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی «Counterpoint»، هواوی در آوریل ۲۰۲۰ توانست برای نخستین بار - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عنوان «بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند دنیا» را فتح کند. با استناد به آمار و ارقام Counterpoint، کمپانی چینی این عنوان را در ماه بعد یعنی می نیز حفظ کرده‌ است.

سهم بازار هواوی - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ماه آوریل ۲۱.۴ درصد بود و سامسونگ ۱۹.۱ درصد از بازار را در - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اختیار داشته است. البته سامسونگ توانست این فاصله را در ماه بعد کم کند. سهم بازار هواوی در ماه - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می ۱۹.۷ درصد بود، در حالی - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که سامسونگ  با داشتن سهم ۱۹.۶ درصدی، با فاصله کمی هواوی را تعقیب می‌کرد. بر اساس این آمار تنها در ماه می (اردیبهشت) ۸۱.۹۷ میلیون دستگاه گوشی موبایل هوشمند روانه‌ بازار شده است.

بنابر اظهارات برخی تحلیلگران، علت موفقیت هواوی - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در پشت سر گذاشتن سامسونگ طی ماه‌های آوریل و می احیای سریع خط تولید پس از - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شیوع - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرونا بوده است. علاوه بر بازگشایی سریع خط تولید، بازارهای چین هم به تدریج از ماه مارس و زودتر از کشورهای دیگر بازگشایی شد تا فروش هواوی از رقبای خارجی پیشی بگیرد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اما در تحلیل چرایی دستیابی به این موفقیت می‌توان تحلیلی از - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روند طی شده توسط هواوی در سال‌های اخیر داشت. به این منظور بد نیست روند افزایشی میزان فروش شرکت هواوی از سال 2010 تا 2019 را بررسی کنیم. نمودار بالا روند - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - افزایش تعداد دستگاه‌های فروخته شده - تعمیرات یخچال الجی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هواوی و میزان درآمد این شرکت در این سال‌ها را نشان می‌دهد.

همانطور که می بیند میزان درآمد و فروش هواوی در ۱۰ سال گذشته با شیبی مثبت و یکنواخت رشد کرده و موفقیت اخیر هواوی نیز گامی دیگر در روند رو به رشد و برنامه‌ریزی شده این شرکت بوده است. هواوی موفق شده برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین برند سازنده گوشی هوشمند را تبدیل به واقعیت کند که دستاورد مهمی برای این شرکت به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب احیانا تعمیرچی باغ رسولی خوی کار انجام میده
پاسخ: بله در باغ رسولی شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone