🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34343.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آمازون با بهره مندی از الکسا گارد، اکو را به یک سیستم امنیتی تبدیل می کند

شرکت بزرگ آمازون در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به اکو است که احتمالا این دستگاه را به یک سیستم امنیتی کوچک تبدیل خواهد کرد. از آنجایی که اسپیکر های اکو همواره در حال ...

شرکت بزرگ آمازون در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به اکو است که احتمالا این دستگاه را به یک سیستم امنیتی کوچک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تبدیل خواهد کرد. از آنجایی که اسپیکر های اکو همواره در حال شنیدن اطرافشان هستند، می توانند به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دنبال صدا هایی خاص مثل شکستن شیشه یا زنگ هشدار مونوکسید کربن و سنسور های تشخیص آتشسوزی باشند. در صورت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شنیدن صدایی خطرناک، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این سیستم از طریق تلفن همراهتان شما را با خبر خواهد کرد.

این ویژگی الکسا گارد نام دارد. البته این سیستم همیشه فعال نیست و هر زمان که بخواهید خانه را ترک کنید، الکسا گارد را مطلع خواهید کرد و او مراقب خانه تان خواهد بود.

علاوه بر شنیدن صداهای خطرناک، الکسا می تواند نوع روشنایی خانه را نیز تغییر دهد. البته این موضوع زمانی امکان پذیر است که خانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از سیستم روشنایی هوشمند بهره مند شده باشد. در واقع الکسا گارد حضور یا عدم حضور افراد خانه در بخش های مختلف آن را متوجه می شود و هر زمان که کسی به یکی از اتاق ها ورود کند، چراغ آن جا را روشن خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرد. آمازون ادعا می کند که سیستم روشنایی اتوماتیک را می خواهد با استفاده از یادگیری ماشین به سطح جدیدی برساند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان

به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نظر می رسد الکسا گارد با محصولات امنیتی هوشمند دیگری که آمازون تحت برند Ring و Blink عرضه می کند هم یکپارچه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود. البته طلاعات خیلی دقیقی در این باره اعلام نشده اما طبق ادعای این شرکت، هر زمان که از خانه خارج شوید الکسا گارد به سیستم امنیتی هوشمند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خانه تان هم اطلاع می دهد که قصد خروج از منزل را دارید.

ویژگی جدید الکسا گارد در اواخر سال میلادی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - جاری برای دستگاه های اکو در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست کدام دستگاه های اکو به الکسا گارد مجهز خواهند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone