🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24880.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شروع توفانی کره ای ها در CES؛ سامسونگ از تلویزیون های جدیدش رونمایی کرد

سامسونگ قبل از آغاز نمایشگاه CES 2020 علاوه بر تلویزیون بدون حاشیه و مانیتور خمیده، از دیگر تلویزیون ها و نمایشگرهای جدید خود رونمایی کرد. تلویزیون The Frame در سایزهای 50، 75 و 32 اینچ ...

سامسونگ قبل از آغاز نمایشگاه CES 2020 علاوه بر تلویزیون بدون حاشیه و مانیتور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - خمیده، از دیگر تلویزیون ها و نمایشگرهای جدید خود رونمایی کرد.

تلویزیون The Frame در سایزهای 50، 75 و 32 اینچ ساخته شده است. این محصول - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - هنگام استراحت، به تابلوی نقاشی تبدیل شد و تصاویر زیبایی نمایش می دهد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران
تلویزیون The Frame

آخرین نسل تلویزیون The Frame هوشمندتر هم شده است. حالت Art Mode 3.0 به شکل خودکار با توجه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - به سلیقه کاربر تصاویر را نشان داده و سنسورها که عملکردشان حالا بهبود یافته، روشنایی تصاویر را با توجه به نور محیط تنظیم می کنند. سامسونگ تا هنگام درج این مطلب جزئیات بیشتری از جمله قیمت نهایی این محصول را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اعلام نکرده و تنها به رزولوشن 4K و پنل LED بسنده کرده است.

محصول بعدی تلویزیون The Wall TV است. این تلویزیون لوکس و بسیار بزرگ در ابعاد 88، 93، 110 و 150 اینچ به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این ابعاد 75، 146، 219 و 292 اینچی این محصول در دسترس بودند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران
تلویزیون The Wall TV سامسونگ

تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - The Wall TV از میکرو LED بهره می برد که قابلیت هایی مانند پنل های OLED از جمله روشنایی به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - ازای هر پیکسل و رنگ مشکی واقعی را به ارمغان می آورد. سازنده کره ای تاکنون جزئیات بیشتری از این محصول و قیمت آنرا مشخص نکرده است.

سامسونگ برای علاقه مندان به نمایشگرهای عمودی، از تلویزیون Sero رونمایی کرد. این تلویزیون 43 اینچی 4K قابلیت سوییچ بین حالت منظره و پرتره را داشته و کاربر می تواند استوری اینستاگرام، ویدیوهای تیک تاک، اسنپچت و دیگر ویدیوهای پرتره را بدون کادر سیاه در صفحه بزرگ این محصول - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - تماشا کند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران
تلویزیون Sero TV

پایه تلویزیون Sero غیر قابل جدا شدن بوده و از اسپیکرهای 60 واتی 4.1 کاناله برخوردار است و به گونه ای طراحی شده تا هنگام تغییر حالت، تلویزیون با میز برخورد نکند.

دارندگان گوشی گلکسی می توانند با ضربه زدن گوشی خود به لبه این تلویزیون، محتویات نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - به صفحه آن انتقال دهند. کاربران آیفون اما باید از ریموت کنترلی که درون جعبه دستگاه قرار گرفته عملیات سوییچ کردن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - را به شکل دستی انجام دهند. این محصول به طور کامل از AirPlay 2 پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone