🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29769.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Z5 Pro GT معرفی شد؛ اولین گوشی با رم 12 گیگابایتی

لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 معرفی شده. اما غافل گیری های کمپانی چینی به همین یک مورد محدود نیست. این گوشی همچنین اولین با 12 ...

لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - معرفی شده. اما غافل گیری های کمپانی چینی به همین یک مورد محدود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - نیست. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - این گوشی همچنین اولین با 12 گیگابایت رم است.

هفته گذشته بود که وان پلاس 6T نسخه مک لارن معرفی شد که از 10 گیگابایت رم بهره می بُرد. با اینکه این میزان رم بسیار زیاد است اما لنوو به همین هم راضی نیست.

تمرکز اصلی لنوو در این گوشی روی سرعت بوده است. پنل پشتی جنسی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - شیشه ای با طرحی مشابه با فیبر کربن دارد. در اطراف هم شیاری قرمز رنگ گوشی را در بر گرفته است. برای قاب اطراف دوربین ها و بخش پایین قسمت کشویی هم رنگ قرمز در نظر گرفته شده است. نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد است که حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای داده است.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران

لنوو Z5 Pro GT نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالای 95.06 درصدی دارد که به لطف دوربین سلفی دوگانه (با حسگرهای 16 و 8 مگاپیکسلی) با سیستم کشویی ممکن شده است. دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی است، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر قرار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد و باتری 3350 میلی آمپر ساعتی به گوشی نیرو می دهد.

بر اساس آنچه اعلام شده نسخه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - جدید Z5 Pro قرار است در 15 ژانویه (25 دی ماه) پیش فروش و از 24 ژانویه (4 بهمن) روانه بازار چین می شود با این حال هنوز مشخص نیست که پای این گوشی به بازار دیگر کشورها هم باز خواهد شد یا خیر.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران

بالاترین مدل حافظه داخلی 512 گیگابایتی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - و رم 12 گیگابایتی دارد و با قیمت مناسبی در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - حدود 650 دلار عرضه می شود. البته مدل های ارزان تر 8/256 گیگابایتی با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - قیمت 500 دلار و 6/128 گیگابایتی با 390 دلار هم عرضه خواهند شد.

ساعاتی پیش لنوو Z5s با دوربین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - سه گانه و بریدگی قطره ای شکل معرفی شد. این گوشی به نمایشگر 6.3 اینچی و دوربین سلفی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است. چیپست اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر قائمشهر استان مازندران - 710 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم هم خبر از یک میان رده قدرتمند می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone