🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11231.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد گرافیکی اسنپدراگون ۸۹۸ بطور چشمگیری بهبود پیدا می‌کند

یکی از بهترین ویژگی‌های تراشه‌های کوالکام در دنیای محصولات اندرویدی، قدرت گرافیکی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی در نسل بعدی تراشه پرچمدارش یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ توجه ویژه‌ای ...

یکی از بهترین ویژگی‌های تراشه‌های کوالکام در دنیای محصولات اندرویدی، قدرت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - گرافیکی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - این کمپانی در نسل بعدی تراشه پرچمدارش یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهد داشت.

اخیرا یکی از مدیران لنوو مدعی شده که تراشه جایگزین اسنپدراگون ۸۸۸ به پردازشگر گرافیکی مجهز می‌شود که عملکرد بسیار بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی گیمینگ Legion 3 Pro لنوو به این تراشه مجهز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - شود.

همانطور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌کنید، این مدیر لنوو از اسم ۸۴۵۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - استفاده کرده که بخشی از شماره مدل مربوط به نسل بعدی تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ می‌شود. اسنپدراگون ۸۶۵ با شماره مدل SM8250 و اسنپدراگون ۸۸۸ با شماره مدل SM8350 وارد بازار شدند، بنابراین تراشه پرچمدار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - بعدی کوالکام شماره مدل SM8450 را یدک می‌کشد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان

با وجود اطلاع از شماره مدل این تراشه، هنوز نمی‌دانیم کوالکام از چه نام تجاری برای آن استفاده می‌کند، بنابراین این چیپ با نام اسنپدراگون ۸۹۵ یا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - ۸۹۸ از راه می‌رسد. علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - هنوز از میزان پیشرفت عملکرد گرافیکی این تراشه هم اطلاعی نداریم.

در صورت صحت گفته مقام لنوو، کوالکام تنها شرکتی نخواهد بود که عملکرد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - گرافیکی تراشه آینده‌اش را بطور چشمگیری بهبود می‌دهد. سامسونگ که تا به امروز در زمینه پردازش گرافیکی نتوانسته آنطور که باید و شاید با اپل و کوالکام رقابت کند، تراشه پرچمدار بعدی‌اش را با پردازشگر گرافیکی AMD روانه بازار می‌کند.

با توجه به این موضوع، احتمالا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - نسل بعدی تراشه‌ها قدرت گرافیکی بسیار بالایی خواهند داشت و شاهد رقابت سنگینی میان اپل، کوالکام و سامسونگ خواهیم بود، هرچند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر هیدج استان زنجان - شاید باز هم اپل پیروز چنین نبردی باشد.

انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۹۸ یا ۸۹۵ با پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۳۰ از راه برسد و با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید شود. علاوه بر این، کوالکام احتمالا برای آن از یک هسته قدرتمند Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710‌ چهار هسته Cortex-A510 استفاده خواهد کرد. گوشی‌های مجهز به این تراشه سال آینده میلادی از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فربو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
نمایندگی شما آیا روستای شویر هیدج اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای شویر شهر هیدج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone