🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44184.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت به شکایت اخیر کسپرسکی از سیاست های امنیتی خود پاسخ می دهد

در روزهای اخیر اخبار مربوط به امنیت ویندوز با مسائلی مانند حملات «واناکرای» و شکایت کسپرسکی در رسانه های مختلف بازتاب زیادی داشته و مایکروسافت نیز تمام تلاش خود را برای حل و فصل ماجرا ...

در روزهای اخیر اخبار مربوط به امنیت ویندوز با مسائلی مانند حملات «واناکرای» و شکایت کسپرسکی در رسانه های مختلف بازتاب زیادی داشته و مایکروسافت نیز تمام تلاش خود را برای حل و فصل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ماجرا به کار بسته است.

غول نرم افزاری ساکن ردموند حالا جزئیات بیشتری از سیاست های خود را مطرح کرده و به انتقادات وارده به امنیت ویندوز و همچنین شکایت کمپانی کسپرسکی در اروپا پاسخ داده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

کسپرسکی دو هفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیش از مایکروسافت به دلیل انحصار طلبی در بازار آنتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویروس ها و سوء استفاده از موقعیت سیستم عامل ویندوز به کمیسیون اروپا شکایت کرده بود و امروز، «راب لِفِرتز» سرپرست بخش مدیریت نرم افزار مایکروسافت به صورت غیر مستقیم و از طریق پستی در بلاگ رسمی مایکرسافت به شکایت مذکور پاسخ داده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است.

بر اساس گفته های آقای لِفِرتز در دفاع از سیاست های شرکت، مایکروسافت در راستای تعهد به مشتریان و برای حفاظت همیشگی از آنها در مقابل ویروس ها و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بدافزارها، آنتی ویروس «Windows Defender» خود را به صورت پیش فرض در ویندوز 10 عرضه کرده است.

به روزرسانی ویندوز 10، نسخه قدیمی آنتی ویروس های شخص ثالث را از کار می اندازد

وی همچنین در ادامه، علت از کار افتادن آنتی ویروس های شخص ثالث را اینگونه توضیح داد که علی رغم تطابق (Compatibility)  بیش از 95 درصد سیستم های ویندوزی (که به آپدیت «Creators» ویندوز 10 مجهز شده اند) با آنتی ویروس های خود، تعداد کمی از کاربران پس از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به روز رسانی سیستم اعلانی را دریافت کردند که نسخه قدیمی آنتی ویروس را از کار انداخته، و از کاربر می خواهد آخرین نسخه از نرم افزار مربوط را که با سیستم عامل همخوانی دارد، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روی رایانه خود نصب کند.

راب لِفِرتز در توضیح فرآیند مورد بحث می گوید:

ما در آغاز به روزرسانی، بخشی از آنتی ویروس ها را با همکاری کمپانی های مربوطه غیر فعال کردیم تا بتوانیم نسخه های منطبق با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیستم عامل را تشخیص داده و مشتریان را به درستی راهنمایی کنیم. ما همچنین به حق انتخاب کاربران احترام می گذاریم و به همین دلیل در برنامه «Microsoft Virus Initiative» خود، با بیش از 80 شرکت تولید کننده آنتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویروس همکاری می کنیم.

هرچند مایکروسافت مستقیماً به کسپرسکی اشاره ای نکرده، اما بر اساس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اطلاعات قبلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در تلاش برای ملاقات و توافق با کمپانی روسی بوده است. در مجموع به نظر می رسد مشکل اصلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا کنون، عدم برقراری ارتباط مناسب میان دو شرکت بوده و احتمالاً باید منتظر تصمیم کمیسیون اروپا در قبال مسئله باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone