🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  3. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35726.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کاهش قیمت G7 ThinQ، آخرین راهکار ال جی برای جذب خریداران

چند هفته‌ی پیش پرچمدار جدید ال جی معرفی شد اما در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هنوز قیمت مشخصی برای این موبایل در نظر نگرفته است. حال یک خرده فروش انگلیسی شروع به ...

چند هفته‌ی پیش پرچمدار جدید ال جی معرفی شد اما در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هنوز قیمت مشخصی برای این موبایل در نظر نگرفته است. حال یک خرده فروش انگلیسی شروع به ثبت سفارش برای خرید این گوشی کرده و قیمت پایین ال جی G7 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ThinQ لو رفته است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

موبایل یاد شده با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دو رنگ مشکی آرورا و طوسی پلاتینیومی عرضه خواهد شد. - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاربران  در صورت خرید هر یک از این دو، بسته به کشورشان مجبور خواهند بود نرخی میان ۶۷۰ یا ۸۰۵ دلار را پرداخت کنند. البته این قیمت بستگی به کشور محل سکونت کاربر و نرخ تبدیل دلار نیز بستگی دارد با این حال هزینه‌ی تمام شده برای این موبایل از نرخ تخمین زده شده توسط کارشناسان که ۸۴۹ دلار بود، به مراتب کمتر است. این در حالی است که پرچمدار فعلی سونی بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و آیفون 10 نیز با نرخ ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

ال جی G7 ThinQ از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بهره می‌برد که یک بریدگی در بالای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایشگرش به چشم‌ می‌خورد. یک چیپست - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون ۸۴۵ نیز در آن جا خوش کرده است. جی ۷ سیستم دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد، از استاندارد IP68 بهره برده و به همین جهت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را ایفا می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی G7 ThinQ احتمالاً یکی از ویژگی های نه چندان تحسین برانگیز آن - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به شمار می‌رود که از دو موبایل G6 و V30 هم کمتر است. نسخه‌ی دیگری هم از این موبایل قرار است به بازار بیاید که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. با این حال به نظر می‌رسد کمپانی یاد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده تحت تاثیر ادعای بسیاری از کارشناسان که به توانایی آنها برای رقابت با بهترین ها باور ندارند، قصد دارد از طریق قیمت پایین ال جی G7 ThinQ کاربران را به خرید پرچمدارش راضی کند.

 

تماشا کنید:راهکار ال جی برای خلاص شدن از مشکلات معمول هدفون ها [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone