🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42531.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پای ربات ژاپنی Pepper به مراسم ترحیم بودایی ها باز شد

حدوداً دو سال پیش «SoftBank» رباتی تحت عنوان «Pepper» را به بازار معرفی کرد که توانایی درک صحبت ها و حتی برخی از احساسات انسانی را از طریق سنسورهای متعدد و هوش مصنوعی خود داشته، ...

حدوداً دو سال پیش «SoftBank» رباتی تحت عنوان «Pepper» را به بازار معرفی کرد که توانایی درک صحبت ها و حتی برخی از احساسات انسانی را از طریق سنسورهای متعدد و هوش مصنوعی خود داشته، و می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تواند برای فعالیت ها و وظایف مختلفی برنامه ریزی شود.

ربات مورد بحث بیشتر در فروشگاه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مورد استفاده قرار گرفته و تا کنون 10 هزار واحد از آن به فروش رسیده است. اما جدیدترین وظیفه ای که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به عهده Pepper گذاشته شده، شاید عجیب ترین مورد نیز باشد چرا که قرار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است این ربات هوشمند، به عنوان یک راهب بودایی در مراسم ترحیم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کار گرفته شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

برگزاری هر مراسم توسط Pepper در حدود 455 دلار هزینه خواهد داشت

شرکت ژاپنی «Nissei Eco» که در زمینه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برگزاری چنین مراسم هایی فعالیت دارد، ربات مذکور را با پوشاندن لباس راهبان بودایی و برنامه ریزی برای خواندن دعا، به عنوان جایگزینی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای راهبان واقعی معرفی کرده است. به گفته مدیران این شرکت، برگزاری مراسم توسط Pepper در حدود 455 دلار هزینه داشته که به مراتب - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حضور یک راهب بودایی پایین تر است.

با توجه به اطلاعات موجود، تغییرات اجتماعی در ژاپن باعث شده که اکثر مردم به روش های جدیدی برای خداحافظی با رفتگان خود روی بیاورند - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که در این میان با توجه به فضای تکنولوژیک حاکم بر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کشور مورد بحث، احتمالاً حضور یک ربات راهب با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های Nissei Eco، ربات Pepper راهب هفته آینده در نمایشگاه بین المللی ترحیم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و خاکسپاری توکیو حضور یافته و در صورت اقبال عمومی نسبت به آن، سفارش چندین دستگاه ربات جدید به SoftBank ارسال خواهد شد.

گفتنی است Pepper طی یک همکاری میان SoftBank و شرکت فرانسوی «Aldebaran» طراحی شده و کمپانی فاکسکان نیز در تولید آن مشارکت دارد. همچنین قیمت هر دستگاه از این ربات 1810 دلار بوده که شامل پرداخت 225 دلار به صورت ماهیانه، برای پشتیبانی و ارائه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خدمات نیز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone