🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15691.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تصمیم‌گیری درباره سرنوشت اکانت ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام به تعویق افتاد

هیئت نظارت فیسبوک که به‌صورت دستی و ویژه انتخاب شده تا بر عملکرد و تصمیمات این شبکه اجتماعی نظارت داشته باشد، با تاخیر و طی چند هفته آینده در مورد لغو تعلیق اکانت دونالد ترامپ، ...

هیئت نظارت فیسبوک که به‌صورت دستی و ویژه انتخاب شده تا بر عملکرد و تصمیمات این شبکه اجتماعی نظارت داشته باشد، با تاخیر و طی چند هفته آینده در مورد لغو تعلیق اکانت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این پرونده ظاهرا توجه بخش عمده‌ای از مردم را به خود جلب کرده و هیئت نظارت فیسبوک می‌گوید تاکنون بیش از ۹ هزار دیدگاه دریافت کرده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - و فرآیند بررسی دقیق همه این نظرات باعث شده که پرونده تا این لحظه طول بکشد. به‌زودی قرار است اطلاعات بیشتری پیرامون این پرونده منتشر شود.

تعلیق اکانت ترامپ از فیسبوک و اینستاگرام هفتم ژانویه پس از وقوع حادثه حمله به ساختمان کنگره توسط مارک زاکربرگ اعلام شد. با این حال، فیسبوک خیلی زود این تصمیم را به هیئت نظارت واگذار و اعلام کرد که در صورت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - صلاحدید اعضا این تصمیم می‌تواند لغو شود و حساب کاربری آقای ترامپ از تعلیق دربیاید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل

هیئت نظارت پس از دریافت پرونده در تاریخ ۲۱ ژانویه اعلام کرد که ۹۰ روز بعد تصمیم خود را اعلام می‌کند. این ضرب‌الاجل چهارشنبه همین هفته به پایان می‌رسد. ولی ظاهرا اظهارنظر نهایی درباره سرنوشت اکانت آقای ترامپ به ماه آینده موکول خواهد شد.

قبلا هم تاخیرهای زیادی در واکنش‌های روابط عمومی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - فیسبوک دیده شده بود. فراموش نکنیم که تشکیل همین هیئت نظارت سال‌ها به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - طول انجامید و فیسبوک به راحتی کنترل خود را به این افراد واگذار نکرد.

هیئت نظارت بر فیسبوک که گاها با نام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - «دادگاه عالی فیسبوک» مورد خطاب قرار می‌گیرد، شامل گروهی ۲۰ نفره از خبرنگاران، فعالان حقوق بشر، وکلا و دانشگاهیان است که در مورد تصمیمات سخت مدیریتی قضاوت می‌کند. این هیئت موجودیتی مستقل از فیسبوک دارد اما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - هزینه‌های خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سرعین استان اردبیل - را از همین شرکت تامین می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone