تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35230.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو: بازار زیرزمینی رجیستری گوشی‌های مسافرتی

پاساژ از ماه پیش شلوغ‌تر است و رفت و آمد خوبی در طبقاتش در جریان است: «نمی‌دونم جریانش چیه ولی معمولا یکی دو روز قبل چند روز تعطیلی پشت هم بازارمون خوبه.» راهم را کج ...

پاساژ از ماه پیش شلوغ‌تر است و رفت و آمد خوبی در طبقاتش در جریان است: «نمی‌دونم جریانش چیه ولی معمولا یکی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دو روز قبل چند روز تعطیلی پشت هم بازارمون خوبه.» راهم را کج می‌کنم به سمت طبقات بالای پاساژ علائدین که بیشتر راسته تعمیراتی‌هاست و پیگیر این می‌شوم که گوشی مسافرتی آیفونم را که از موعد رجیستری قانونی‌اش گذشته، چگونه در سامانه همتا ثبت کنم؟ می‌گویم شنیده‌ام که اینجا افرادی هستند کمکم کنند تا گوشی مسافرتی را با شماره گذرنامه مسافر تازه از سفر برگشته‌ای ثبت کنم و جواب می‌شنوم که: «درست شنیدی داداش. بیا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تو مغازه.»

طرح رجیستری از ۲۸ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مهرماه سال ۹۶ به طور جدی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شروع به کار کرد و در آغاز راه خود نیز برند اپل را زیر پوشش خود قرار داد، این طرح - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آمده است که ریشه قاچاق کالای موبایل را نابود کند و آنطور که مسئولان می‌گویند تا حد بسیار زیادی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم در این راه موفق بوده است. اما مردم در حقیقت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشتریانی هستند که هنوز چم و خم طرح رجیستری را درست هضم نکرده‌اند و باوجود اخطارهای دولتی، به هر دلیلی یادشان رفته موبایل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خود را روشن کنند و یا در هنگام ورود به کشور، هزینه گمرکی موبایل مسافرتی‌شان را پرداخت کنند. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این افراد قشر کمی نیستند و برخی از آنها موبایل‌های چند میلیونی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارند که هیچ دلشان نمی‌خواهد آن را بلااستفاده کنج اتاق بگذارند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اگر با این مشکل مواجه شوید که موبایلی مسافرتی را آورده‌اید و پس از ۳۰ روز هم کارهایش را انجام نداده‌اید، بعد از پیگیری‌های مکرر متوجه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌شوید که باید به سامانه گمرکی رفته و با پرداخت عوارض گوشی خود (که با توجه به نوع گوشی‌تان متفاوت است) آن را در گمرک ثبت کنید و سپس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با زدن شماره گذرنامه یک مسافر که کمتر از یک ماه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از ورودش به کشور گذشته، می‌توانید IMEI موبایل را در سامانه ثبت و در حقیقت آن را رجیستر کنید. اما طبیعتا همه افراد در میان اطرافیان خود، مسافرین تازه از سفر فرنگ برگشته ندارند، تکلیف چه می‌شود؟

همین حرف‌ها را برای یک فروشنده در طبقه دوم پاساژ می‌زنم و او اظهار - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بی‌اطلاعی می‌کند. بعد از سر زدن به دو سه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مغازه یکی‌شان می‌گوید که شنیده برخی فروشنده‌ها این کار را انجام می‌دهند:

«هزینه‌اش هم زیاد نیست. یک مبلغی رو که باید به گمرک بدن و یک مبلغی رو هم حق الزحمه خودشون بر می‌دارن. ولی حواست - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باشه بگو یا جلو چشم خودت گمرکی رو پرداخت کنند یا خودت این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک مرحله رو رد کن و بعد بیا اینجا فقط برای ثبت شماره گذرنامه.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

او تاکید می‌کند که هر مسافر صرفا یک موبایل را می‌تواند در یک نوبت ورود و خروج به کشور به نام خودش ثبت کند و برای همین افرادی که این کار را می‌کنند معمولا آدم دارند:

«باید بری بیشتر سراغ فروشنده ها تا تعمیرکارا. اشتباه زدی تا اینجا رو داداش. فروشنده‌هایی که دایم در حال رفت و آمد به خارج و داخل هستند هم خودشان و هم کلی آدم می‌شناسند که می‌شه با گذرنامشون موبایلت رو ثبت کنند و خیالت راحت شه.»

مسیرم را به سمت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فروشنده‌ها کج می‌کنم و بعد از پرس و جویی دوباره یکی دو تا مغازه را پیدا می‌کنم که به گفته دیگران واردکننده هم هستند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و دقیقا می‌دانند اوضاع را باید چطور راست و ریست کرد. بعد از بازگو کردن مشکلم می‌گوید که می‌تواند کار من را راه بیندازد: «ولی خودم چندتا آیفون الان توی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نوبت دارم که باید ثبتشون کنم.» بعد دسته‌ای موبایل از کیفش بیرون می‌آورد که در بینشان مدل‌های مختلف آیفون به چشم می‌خورد:

«خودم یکیشون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رو فقط می‌تونم ثبت کنم ولی دوستانی می‌شناسم که می‌تونیم با کمک اونا مشکل رو حل کنیم. نیازی نیست گوشی همراهت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باشه، فقط IMEI و شماره سیم‌کارت و مشخصات صاحب سیم‌کارت کفایت می‌کنه.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

با اینکه یک ساعت قبل از تهیه گزارش چک کردم و دیدم که برای آیفون ۶ رقمی نزدیک به ۱۸۰ هزار تومان هزینه گمرکی باید پرداخت کرد ولی فروشنده می‌گوید که رقم‌ها و درصدها یک هفته‌ای هست که بالا رفته و این رقم را به من ۲۵۰ هزار تومان اعلام می‌کند که با حق - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - الزحمه‌ او می‌شود ۳۰۰ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هزار تومان: «جای چک و چونه هم وجود نداره، کار ریسکی دارم انجام می‌دم.»

مغازه‌دار دیگری که این کار را انجام می‌دهد اما مبلغی کمتر را مطالبه می‌کند و می‌گوید که این رجیستری باعث شده تا هیچ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گوشی دست - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دویی را دیگر وارد نکند:

«البته یک دوستی پیدا شده که می‌گوید در گمرک آدم سراغ دارد تا IMEIهای گوشی‌ها را در اتوماتی در گمرک ثبت کند و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای هر کدام هم مبلغی از ما بگیرد تا بتوانیم گوشی اپل دست دو هم وارد کنیم. هنوز این همکاری را شروع نکردیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ولی برخی را می‌شناسم که این کار را کرده‌اند.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از او می‌پرسم که اگر گوشی با شماره گذرنامه دیگری ثبت شود، هیچ مشکلی برای صاحب گوشی پیش نمی‌آید؟ با نگاهی عاقل اندر سفیه جواب می‌دهد:

«شما گوشی مسافرتی آوردی و می‌خوای اون رو کادو بدی به دوستت. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشکلش چیه از لحاظ قانونی؟ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اگر منظورت اینه که به ما و بچه‌هایی که میریم و میایم و گوشی ثبت می‌کنیم گیر میدن یا نه که بازهم جوابت منفیه. گمرک و دولت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فکر نمی‌کنند که یک بنده خدایی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به خاطر ثبت یه موبایل پاشه بره خارج و بیاد، اون هم با این عوارض خروج از کشور و قیمت دلار و...»

بعد از بحث با مغازه‌دار وقتی پا از فروشگاهش بیرون می‌گذارم، فروشنده‌ای را می‌یابم که می‌گوید خودش به تازگی این کار را انجام داده. حرف‌های او با دوستی که اخیرا گوشی مسافرتی‌اش را در سامانه ثبت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کرده حدودا یکسان است:

«نیازی نیست به این کارها. با هر گذرنامه‌ای که یک بار ورود و خروج کرده باشد هم گاهی میشه این کار رو انجام داد. اول خودت امتحان کن بعد بیا اینجا چون مجبوری بیشتر از قیمت واقعی مایه بذاری.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
خودمان یک گوشی آیفون 5 را با گذرنامه مسافری که بیش از یک سال از ورودش به کشور می‌گذشت امتحان کردیم و جواب مثبت گرفتیم.

«چی شد، پشیمون شدی؟» را مغازه‌داری می‌گوید که شاهد گشت و گذارم در پاساژ بود. جواب می‌دهم که با گذرنامه یکی از دوستان مساله را حل می‌کنم و می‌گوید: «شما که آشنا داری پس.» فکر می‌کنم آنهایی که آشنای مسافر ندارند چطور؟ باید هزینه‌هایی را متقبل شوند تا موبایلشان کار کند.

بازار میلیاردی قاچاقی که گفته می‌شود جمع شده تبدیل به بازاری با ابعاد و ارقامی خیلی کمتر شده که اسمی برای آن نمی‌توانم بگذارم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone