🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41647.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: بیشترین فروش آیفون 10 در سال آینده رقم می خورد

مینگ-چی کو از تحلیلگران ارشد موسسه KGI روز گذشته گزارش تازه ای را با تکیه بر یادداشت یکی از سرمایه گذاران اپل منتشر کرد که در واقع زنجیره تامین آیفون 10 و همچنین موانع این ...

مینگ-چی کو از تحلیلگران ارشد موسسه KGI - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روز گذشته گزارش تازه ای را با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تکیه بر یادداشت یکی از سرمایه گذاران اپل منتشر کرد که در واقع زنجیره تامین آیفون 10 و همچنین موانع این شرکت برای تولید آیفون های بیشتر را با جزئیات دقیق تری نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار می دهد.

کو در گزارش تازه خود به سال ۲۰۱۸ نیز اشاره داشته و خاطرنشان کرده است که اپل دقیقا چه زمانی به ظرفیت کامل تولید برای آیفون 10 می رسد و علاوه بر این نیم نگاهی هم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به مدل سال ۲۰۱۸ این اسمارت فون داشته است.

وی خاطرنشان کرده که بالاترین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - میزان فروش برای این نسخه از آیفون تا سال ۲۰۱۸ میلادی تحقق نخواهد یافت. از طرفی، با وجود آنکه به باور بسیاری تحلیلگران این اتفاق در انتهای سال جاری میلادی رخ می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد، مینگ -چی کو مدعی شده که کاهش عرضه باعث می شود این پیش بینی در سال آینده رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بزرگ ترین مانع اپل برای تولید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آیفون 10 دوربین TrueDepth - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است

همانطور که وی در سال گذشته گفته بود، بزرگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ترین مانع اپل برای تولید آیفون 10 دوربین TrueDepth است که امکان جایگذاری تکنولوژی فیس آی دی درون دستگاه را فراهم می نماید. با این همه ضروریست که این موانع تا سال ۲۰۱۸ میلادی حذف گردند تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بیشترین فروش برای آیفون 10 رقم بخورد. تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این تحلیلگر موسسه KGI همچنین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اظهار نموده که آیفون های ۲۰۱۸ «دوره فروش طولانی تری» نسبت به آیفون 10 خواهند داشت و علت نیز در واقع به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهینه سازی فرایندهای تولیدی اپل و پیشرفت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هایی باز می گردد که در فرایند عرضه محصولات این شرکت به بازار شاهد خواهیم بود.

از این گفته کو می توان اینطور استنباط کرد که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مدل های سال ۲۰۱۸ آیفون 10 برخلاف نسخه فعلی که عرضه اش با تاخیر روبرو شده، همین حالا هم فراهم هستند.

روی هم رفته این کارشناس پیش بینی کرده که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در سال جاری میلادی بین ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش رود و این رقم در سال آینده میلادی به ۲۴۵ تا ۲۵۵ میلیون دستگاه خواهد رسید.

در سال آینده بین ۲۴۵ تا ۲۵۵ میلیون دستگاه آیفون فروخته خواهد شد

در مورد آیفون 8 هم باید بگوییم که طبق اعلام کو با اتمام تعطیلات سال نوی میلادی (طی چند ماه آتی) شاهد افت قابل توجه فصل به فصل در فروش آیفون 8 خواهیم بود که این مساله نیز بخاطر جلب توجه کاربران به آیفون 10 است. در عین حال باید اشاره کنیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که طبق گزارشات آیفون 8 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پلاس فروش بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد خود تجربه کرده است.

در انتها نیز کو پیش بینی کرده که مدل های سال ۲۰۱۸ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آیفون «با فروش خوبی نظیر نسخه 10» روبرو می شوند و این مساله در کنار بهبود فرایندهای تولیدی در نهایت کسب و کار تامین کنندگان اسمارت فون های اپل را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم که کو در صحبت های خود بارها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به ابراز نگرانی در رابطه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با تولید آیفون 10 پرداخته و گزارش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امروز نیز به میزان چشمگیری در همین راستاست. گفتنی است که او قبلا پیش بینی های خود از فروش این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موبایل را هم پایین آورده و از رقم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۴۵ تا ۵۰ میلیون به ۴۰ میلیون دستگاه تغییر داد چراکه هم اکنون این شرکت ظرفیت تولید تنها ده هزار دستگاه آیفون در روز را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone